Psychologia Psychologia - Z5 - semestr 04
Informacje o etapie studiów
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:
Przedmioty obowiązkowe
Przedmiot |
Okres |
2023/24-Z | 2023/24-L | 2024/25-Z | 2024/25-L |
Wymagany do warunku |
---|---|---|---|---|---|---|
Autodestrukcyjność: zachowania, mechnizmy 2.5-WFAK31-Z | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Blaski i cienie praktycznej pracy psychologa 2.5-WFAK74B | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Fakultet semestru 4 2.5-FAKS4-Z1 | 2013/14-L - 2013/14-L | NIE | ||||
Fakultet semestru 4 2.5-FAKS4-Z1 | 2015/16-L - 2015/16-L | NIE | ||||
Funkcjonowanie psychologiczne człowieka w dobie globalizacji 2.5-FAK161A | 2016/17-L - 2016/17-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2013/14-L - 2013/14-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2015/16-L - 2015/16-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2016/17-L - 2016/17-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2017/18-L - 2017/18-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Język angielski 2.5-JANG4Z | 2021/22-L - ... | NIE | ||||
Język angielski dla psychologów poziom B2 2.5-JANG4Z-B2 | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Kurs ogólnouczelniany 00000000-PO | 2013/14-L - 2013/14-L | NIE | ||||
Kurs ogólnouczelniany 00000000-PO | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Kurs ogólnouczelniany 00000000-PO | 2016/17-L - 2016/17-L | NIE | ||||
Kurs ogólnouczelniany 00000000-PO | 2017/18-L - 2017/18-L | NIE | ||||
Kurs ogólnouczelniany 00000000-PO | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Kurs ogólnouczelniany 00000000-PO | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Kurs ogólnouczelniany 00000000-PO | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Metodologia badań naukowych 2.5-METBADN2-Z | 2015/16-L - 2015/16-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych - konstruowanie eksperymentów i badań porównawczych 2.5-METBAD-KO-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych - konstruowanie eksperymentów i badań porównawczych 2.5-METBAD-KO-Z | 2021/22-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych i statystyki 2.5-METSTAT-Z2 | 2013/14-L - 2013/14-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych i statystyki 2.5-METSTAT-Z2 | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych i statystyki 2.5-METSTAT-Z2 | 2015/16-L - 2015/16-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych i statystyki 2.5-METSTAT-Z3 | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych II 2.5-METBADPS2-Z | 2023/24-L - ... | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych II - laboratorium 2.5-METBADPS2-LAB-Z | 2023/24-L - ... | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych ze statystyką 2.5-METSTATBP-Z2 | 2016/17-L - 2016/17-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych ze statystyką 2.5-METSTATBP-Z2 | 2017/18-L - 2017/18-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych ze statystyką 2.5-METSTATBP-Z2 | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Metodologia badań psychologicznych ze statystyką 2.5-METSTATBP-Z2 | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Metody jakościowe i ilościowe 2.5-METJAKIL-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Metody jakościowe i ilościowe 2.5-METJAKIL-Z | 2021/22-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Mózg-sztuka-psychopatologia 2.5-KZK018-Z | 2022/23-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Od mózgu do umysłu KZ-Z-S-06-01-000003 | 2023/24-L - 2023/24-L | NIE | ||||
Pedagogika dla psychologów 2.5-PEDAGPS-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Pedagogika dla psychologów 2.5-PEDAGPS-Z | 2021/22-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Polska myśl psychologiczna 2.5-FAK179-Z1 | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Positive ageing 2.5.E-KZK018-Z | 2023/24-L - 2023/24-L | NIE | ||||
Praca psychologa w placówce edukacyjnej 2.5-FAK167-Z1 | 2017/18-L - 2017/18-L | NIE | ||||
Praktyka metodologiczna i statystyczna 2.5-METBAD-PR-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Praktyka metodologiczna i statystyczna 2.5-METBAD-PR-Z | 2021/22-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Profilaktyka problemów młodzieży 2.5-FAK220-Z1 | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Psychologia kliniczna i zdrowia 2.5-PKZDR-Z | 2023/24-L - ... | NIE | ||||
Psychologia miłości współczesnego człowieka 2.5-FAK219-Z1 | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Psychologia ogólna: emocje i motywacja 2.5-PSEMOC-Z | 2023/24-L - ... | NIE | ||||
Psychologia społeczna 2.5-PSSPOL-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Psychologia społeczna 2.5-PSSPOL-Z | 2021/22-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Psychologia środowiskowa 2.5-KZK005-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Psychologia środowiskowa 2.5-KZK005-Z | 2021/22-L - 2021/22-L | NIE | ||||
Psychologia twórczości 2.5-KZK027-Z | 2023/24-L - ... | NIE | ||||
Psychologia uzależnień 2.5-WFAK15 | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Psychologia wychowawcza 2.5-FAK37A | 2017/18-L - 2017/18-L | NIE | ||||
Psychologiczne aspekty ciąży i porodu 2.5-KZK013-Z | 2021/22-L - 2021/22-L | NIE | ||||
Psychometria 2.5-PSYMETR-Z | 2013/14-L - 2013/14-L | NIE | ||||
Psychometria 2.5-PSYMETR-Z | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Psychometria 2.5-PSYMETR-Z | 2015/16-L - 2015/16-L | NIE | ||||
Psychometria 2.5-PSYMETR-Z | 2016/17-L - 2016/17-L | NIE | ||||
Psychometria 2.5-PSYMETR-Z | 2017/18-L - 2017/18-L | NIE | ||||
Psychometria 2.5-PSYMETR-Z | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Psychometria 2.5-PSYMETR-Z | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Psychometria - teoria kwestionariuszy 2.5-PSYMETR-TK-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Psychometria - teoria kwestionariuszy 2.5-PSYMETR-TK-Z | 2021/22-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Psychoonkologia 2.5-WFAK60-Z | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Psychoonkologia w teorii i praktyce 2.5-KZK006-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Radzenie sobie ze stresem 2.5-FAK162 | 2016/17-L - 2016/17-L | NIE | ||||
Seymoura Epsteina dwusystemowa koncepcja psychiki: teoria, badania, zastosowanie 2.5-WFAK49-Z1 | 2019/20-L - 2019/20-L | NIE | ||||
Trening konstruowania testów i kwestionariuszy 2.5-TRKWEST-Z | 2020/21-L - 2020/21-L | NIE | ||||
Trening konstruowania testów i kwestionariuszy 2.5-TRKWEST-Z | 2021/22-L - 2022/23-L | NIE | ||||
Wprowadzenie do psychologii zdrowia 2.5-FAK195-Z1 | 2018/19-L - 2018/19-L | NIE | ||||
Wykład monograficzny 2.5-W-MON-4Z | 2016/17-L - 2016/17-L | NIE | ||||
Wykład monograficzny - Atrakcyjność i autoprezentacja 2.5-W-MON-23 | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Wykład monograficzny - Kultura logiczna 2.5-W-MON-34 | 2015/16-L - 2015/16-L | NIE | ||||
Wykład monograficzny - Psychologia pozytywna 2.5-W-MON-39 | 2015/16-L - 2015/16-L | NIE | ||||
Wykład monograficzny - Rozwiązywanie problemów zyciowych a zachowania autodestrukcyjne 2.5-W-MON-21 | 2013/14-L - 2013/14-L | NIE | ||||
Wykład monograficzny - Rozwiązywanie problemów zyciowych a zachowania autodestrukcyjne 2.5-W-MON-21 | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Wykład monograficzny - Zasoby osobiste i społeczne w funkcjonowaniu człowieka 2.5-W-MON-54Z | 2017/18-L - 2017/18-L | NIE | ||||
Zapomniane testy, czyli jak kiedyś wyglądały narzędzia psychologiczne 2.5-FAK74 | 2014/15-L - 2014/15-L | NIE | ||||
Zbieranie danych jakościowych 2.5-ZBDAN-Z | 2023/24-L - ... | NIE |
Wymagania punktowe
Typ punktów | Grupa przedmiotów |
Okres |
Liczba wymagana do zaliczenia warunkowego |
Liczba wymagana do zaliczenia pełnego |
---|---|---|---|---|
ECTS - ECTS | 2009/10-Z - ... | n/d | 120.00 |