Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychologia reklamy 2.5-PSREKL-Z
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2020/2021

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Literatura:

1. Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy.

2. Kotler, P. (2005). Marketing.

3. Wierzchoń, M. i Orzechowski, J. (2011). Nowe trendy w reklamie: Między nauką a praktyką. Warszawa: Academica SWPS.

4. Zaltman, G., Zaltman. L. (2010) Metafora w Marketingu Poznań: Rebis

5. Stasiuk, Maison (2015) Psychologia konsumenta. Warszawa:PWN (dostępna na platformie ibuk BG UO; rozdziały 3,4,6,7)

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Radosław Walczak 24/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-www2-1 (2024-03-12)