Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Current events: argumentation skills

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1.S3.EPC.22
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0231) Nauka języków Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Current events: argumentation skills
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Katalog przedmiotów dla studiów krótkoterminowych (Erasmus+ lub inne umowy o współpracy)
Studia stacjonarne
Studia stacjonarne
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Poziom studiów:

studia pierwszego stopnia

Kierunek studiów:

English in Public Communication

Semestr, w którym realizowany jest przedmiot:

semestr 3

Profil kształcenia:

Studia stacjonarne

Rodzaj przedmiotu:

języki obce
obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

Realizowany w sali

Wymagania:

Current events: oral communication skills

Current events: presentation skills

Nakład pracy studenta:

ECTS points in relation to student’s duties:

total number of ECTS: 2

1 point ECTS = 30 hours of classes

1 point ECTS = 25 hours of preparation to class (presentations/ vocabulary/videos) and 5hrs of consultations

Skrócony opis:

Course description:

This course gives students the opportunity to put their English speaking skills into practice while arguing various topics based around current events. To do this, students will collaborate with their colleagues on research and presentation production as well as critical analysis. Students are expected to manage a C1 level of proficiency in their oral communication.

Pełny opis:

Course objectives:

The objective of this course is to give students the confidence and practical strategies to use their English speaking skills in arguing various topics based around current events at C1 level of proficiency. This will involve a degree of collaboration with their colleagues combined with research and critical analysis. Students will practice further presentation techniques, including the use of IT presentation software, improve their public speaking confidence, as well as gain a good deal of practically acquired knowledge on argumentation and debating.

----------------

Course content:

The classes will focus on various topics based around current events.

----------------

Methods of instruction/ forms of classroom activity:

Oxford debates, group work and pair work, recordings, presentation, ICT tools/online work if needed - MSTeams

Literatura:

Reading list:

MacAndrew, R. (2003) Instant Discussions. Thomson Heinle.

Efekty uczenia się:

Learning outcomes acc to PRK 2019:

Knowledge

The student knows

1 the role of English as a cognitive means and a tool used for public communication including persuasion (k_W03/P6S_WG).

Skills

The student is able to

2. recognize different types of texts in order to perform their critical analysis and assess their relevance and impact in public communication (k_U02/P6S_UW).

3. use arguments and formulate logical conclusions based on studies of other authors (k_U03/P6S_UW).

4. prepare elaborate argumentations relating to communication studies using formal sources (k_U04/P6S_UK)

5. The student is able to communicate in English at C1 level in oral form (k_U05/P6S_UK).

Social competences

6. The student is able to prioritise learning tasks (k_K01/P6S_KK)

Metody i kryteria oceniania:

Forms of evaluation of learning outcomes:

1. Active participation - 45% of the final grade (outcomes 1,3,4,5)

2. A researched argumentative sustained discussion - 55% of the final grade (outcomes 1,2,3,4,5,6)

Criteria of evaluation:

60% = 3

80% = 4

100% = 5

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Stephen Dewsbury
Prowadzący grup: Stephen Dewsbury
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-10-01 - 2026-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-www3-2 (2025-04-29)