Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztaty rozwoju kompetencji indywidualnych i społecznych (wprowadzenie)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 12.06.D3.WRK
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Warsztaty rozwoju kompetencji indywidualnych i społecznych (wprowadzenie)
Jednostka: Instytut Nauk o Polityce i Administracji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Literatura uzupełniająca:

Najtrudniejszy pierwszy krok. Cz. 2. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych oraz autoprezentacja na rynku pracy, pod red. K. Brzezińskiej, K. Horodniczej, Łódź 2013.


Pełny opis:

"Autoprezentacja

Umiejętności werbalne

Umiejętności niewerbalne

Dykcja i emisja głosu

Style przywództwa

Motywacja"

Literatura:

"B. Tracy, Potęga osobistego uroku: jak zjednywać sobie ludzi?, Warszawa 2013.

G. Królik, Autoprezentacja czyli jak sprzedać się pracodawcy?, Katowice 2014.

Autoprezentacja i komunikacja niewerbalna podczas rozmowy kwalifikacyjnej: materiały edukacyjne, pod red. B. Serafin-Juszczak, K. Skierskiej-Pięty, D. Święch, Łódź 2013.

Autoprezentacja i komunikacja niewerbalna podczas rozmowy kwalifikacyjnej: materiały dydaktyczne, pod red. B. Serafin-Juszczak, K. Skierskiej-Pięty, D. Święch, Łódź 2013.

B. Tracy, Przywództwo, Warszawa 2015.

B. Tracy, Motywowanie, Warszawa 2014.

B. Tracy, Delegowanie & kontrolowanie, Warszawa 2014.

M. Mroziewski, Style kierowania i zarządzania: wybrane koncpecje, Warszawa 2005."

Efekty uczenia się:

WIEDZA

W_01

Rozpoznaje najważniejsze sposoby i metody tworzenia projektów kompetencyjnych

W_02

Opisuje sposoby i dąży do uzupełnienia wiedzy w zakresie metod i środków realizacji

pracy nad sobą

UMIEJĘTNOŚCI

U_01

Szacuje i ocenia szanse i zagrożenia wynikające z pracy w grupie, ze szczególnym uwzględnieniem roli i miejsca lidera w grupie.

U_02

Posiada zdolność redakcji tekstu

U_03

Ustawicznie pracuje nad umiejętnością zarządzania sobą

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K_01

Wykazuje kreatywność w tworzeniu projektów kompetencyjnych

K_02

Wykazuje kreatywność w tworzeniu tekstów pisanych

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-www6 (2024-03-22)