Marketing polityczny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2.5-MARKET |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing polityczny |
Jednostka: | Instytut Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Przedmiot przedstawia psychologiczną perspektywę w oddziaływaniach marketingowych na rynku politycznym. Używając mechanizmów opracowanych w psychologiii analizowane są zarówno skuteczne jak i nieskuteczne oddziaływania marketingowe. |
Literatura: |
O Cwalina, Falkowski (2005) Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna. Gdańsk:GWP A.2. studiowana samodzielnie przez studenta Wprost, Polityka, Uważam Rze, Nie, Gazeta Polska, Najwyższy Czas, Krytyka Polityczna, Media i Marketing, Brief (wszystkie krytycznie!) (pod kątem aktualnych problemów politycznych) |
Efekty uczenia się: |
Wiedza w wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: • wymienić i opisać wybrane pojęcia z zakresu marketingu politycznego • zrozumieć wkład psychologii w procesy marketingu politycznego Umiejętności w wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien potrafić/mieć umiejętność: • Zastosować wiedzę psychologiczną do problemów marketingowych • Zinterpretować problem pod kątem usprawnień za pomocą wiedzy psych. • Kompetencje społeczne w wyniku przeprowadzonych zajęć student ma/wykazuje: • pogłębioną świadomość funkcjonowania marketingu w polityce • gotowość do stosowania wiedzy psychologicznej do realnych problemów marketingu polityczne |
Metody i kryteria oceniania: |
Końcowy egzamin pisemny; ocena końcowa z poszczególnych form zajęć zostanie ustalona na podstawione uzyskanej liczby punktów wg. zasady: • ocena dostateczna: jeśli student uzyska powyżej 50% punktów • ocena bardzo dobra – 5% najlepszych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.