Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Academic lecture series 3

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1.S2.EP.TTP.AP.12
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0114) Kształcenie nauczycieli ze specjalizacją tematyczną Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Academic lecture series 3
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Katalog przedmiotów dla English Philology – Teacher Training Programme, stacjonarne, II stopień, 3 s
Studia stacjonarne
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Poziom studiów:

studia drugiego stopnia

Kierunek studiów:

English Philology - Teacher Training Programme

Semestr, w którym realizowany jest przedmiot:

semestr 3

Profil kształcenia:

studia stacjonarne

profil akademicki

Rodzaj przedmiotu:

monograficzne
obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

Realizowany zdalnie

Nakład pracy studenta:

ECTS points in relation to student’s duties

total number of ECTS points: 1

0,5 ECTS - 15hrs of participation in lecture (100% online)

0,5 ECTS - 15hrs of preparation with direct participation of teacher

Skrócony opis:

Course description

Academic lecture series is meant to broaden MA students knowledge of academic topics related to humanities in general and to English philology studies in particular. Students gain in-depth knowledge representing seoncd language acquistion.

Pełny opis:

Course objectives:

The lecture is aimed at detailing students’ knowledge of the theoretical framework, methodological preferences and analytic preoccupations of second language aquisition context. The course is intended as an elaboration and diversification of students’ broad orientation and to develop individual interests of selected areas of English Philology domain especially relevant in the educational context.

--------------

Course content depends on the teachers' research interests and specialist knowledge.

----------------

Methods of instruction/ forms of classroom activity

multimedia presentation, discussion, reading, text analysis, essay writing, ICT tools/MSTeams

Literatura:

Reading list is provided by the teacher in each particular study cycle.

Efekty uczenia się:

Learning outcomes acc to PQF since 2019

Knowledge

Students know and understand

1. the position and role of philological sciences and their place among the humanities especially the place of second language acquisition in linguistics (k_W01/P7S_WG)

2. to an in-depth extent specific advanced terminology in the field of study the lecture represents (k_W02/P7S_WG)

3. leading concepts of the the field of study the lecture represents (k_W05/P7S_WG)

Skills

Students can

4. read with understanding specialist academic texts and can write an academic essay or present orally using formal sources (k_U04/P7S_UW)

5. can use the academic knowledge received during lectures to develop and deepen their academic interests (k_U08/P7S_UU)

Social competences

Students are ready to

6. critically assess presented knowledge when applying it in practice in their professional context (k_K02/P7S_KK)

Metody i kryteria oceniania:

Forms of evaluation of learning outcomes

1. Active participation - 60% of the final grade (outcomes 1,2,3,4,5,6)

2. Written or oral form of evaluation (up to 40% of the final grade outcome 2,3,4,5)

(details regarding specific requirements to pass a lecture are provided by the teacher in each particular study cycle)

pass at 60%

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Łukasz Grabowski
Prowadzący grup: Łukasz Grabowski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-29
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Ewa Piechurska-Kuciel
Prowadzący grup: Ewa Piechurska-Kuciel
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf
Prowadzący grup: Małgorzata Adams-Tukiendorf
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-8 (2024-11-08)