Antropologia w biznesie i badaniach marketingowych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | KZ-02-02-000021 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Antropologia w biznesie i badaniach marketingowych |
Jednostka: | Instytut Nauk Pedagogicznych |
Grupy: |
Kursy zmienne ogólnouczelniane humanistyczne Kursy zmienne ogólnouczelniane społeczne Przedmioty ogólnouczelniane do wyboru (studia stacjonarne) |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Skrócony opis: |
• Treści programowe • -Zjawisko „antropologizacji” biznesu • - brak zrozumienia i dostosowania się do innego rodzaju myślenia jako źródło niepowodzeń w biznesie • - odkrywanie i wyjaśnianie rozmaitych wzorów zachowań, które mają wpływ na podejmowane przez korporacje strategie • i taktyki w biznesie i produkcji. • - Badania terenowe w antropologii i ich wykorzystanie w biznesie • -opis organizacji w ich naturalnym kontekście, • -ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji, • - badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.