Boost up your personality skills
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | KZ-JO-S-01-07-000002 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Boost up your personality skills |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: |
Harmonogram II roku Ekonomii IB- studia stacjonarne I' semestr letni Harmonogram III roku Ekonomii IB- studia stacjonarne I' semestr letni Kursy zmienne ogólnouczelniane prowadzone w języku obcym nowożytnym Kursy zmienne ogólnouczelniane społeczne Przedmioty ogólnouczelniane do wyboru (studia stacjonarne) Studia stacjonarne |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Tryb prowadzenia: | Realizowany zdalnie |
Skrócony opis: |
Course objectives The aim of the course is to enhance students’ strong sides and to work on the improvement of the skills need-ed to function in life as a self-aware human being; to show and learn the ways of self-development; to learn how to act as an autonomous individual at the university and in life; to train the skills of coexisting in a larger group of people, even if we do not share their perspective; and learn to listen empathically to others. |
Pełny opis: |
Course content During the course the following aspects will be discussed and trained: 1. Discover your strong sides. 2. Effective overcoming of difficulties. 3. Develop interpersonal relations skills. 4. Empathy towards yourself and towards other people. 5. Insight into your own needs. 6. Strengthening decision-making skills. 7. Personal courage. |
Literatura: |
Reading list A.1. used in class 1. Geisler, M., Geisler, R. Narzędzie coachingowe o nazwie The Coaching Maps. 2. Shani, E., Golan, Y. Narzędzie coachingowe o nazwie Points of You®. 3. Obrazy: odporność czy oporność. Interaktywne ćwiczenia. RSVP Ltd. 4. Coaching materials prepared by the teacher. |
Efekty uczenia się: |
Knowledge Graduate knows and understands: 1. (k_W02) key terminology of the self-development aspects (P6S_WG). Skills Graduate can: 2. (k_U01) use coaching terminology skillfully (P6S_UW) 3. (k_U05) can use coaching and self-development terminology at C1 level (P6S_UK) 4. (k_U08) implement self-reflection skills (P6S_UO) 5. (k_U08) cooperate with other students in group discussions (P6S_UO) Social competences Graduate is ready to: 6. (k_K06) function effectively in a society, being fully aware of their own potential, and be-ing attentive to other people’s needs (P6S_KR) |
Metody i kryteria oceniania: |
A Final requirement graded credit B. Form of evaluation of effects 1. active participation during classes and preparation: 1, 2, 3, 4, 5, 6. 2. two challenges: 1, 2, 3, 4, 6. C. Criteria of evaluation 1. two challenges – 70% 2. active participation in class and preparation for classes (continuous assessment) – 30% To get a credit students need to: 1. Pass all the challenges. 2. Be an active participant in in-class tasks. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-29 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kropielnicka | |
Prowadzący grup: | Ewa Kropielnicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-03-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kropielnicka | |
Prowadzący grup: | Ewa Kropielnicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-28 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kropielnicka | |
Prowadzący grup: | Ewa Kropielnicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.