Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Specialist seminar 2 [1.2.W2.EP.AL.2] Semestr letni 2017/2018
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Specialist seminar 2 [1.2.W2.EP.AL.2]
Zajęcia: Semestr letni 2017/2018 [2017/18-L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda sobota, 15:00 - 15:45
sala 111
Collegium Maius - PLAC KOPERNIKA 11 jaki jest adres?
każda sobota, 16:30 - 17:15
sala 111
Collegium Maius - PLAC KOPERNIKA 11 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 8
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Magdalena Szyszka
Literatura: (tylko po angielsku)

A selection of articles from academic journals and books in applied linguistics

Brown, J. D., & Rodgers, T. S. (2002). Doing second language research. Oxford: Oxford University Press

Dörnyei, Z. & Ryan, S. (2015). The psychology of the language learner evisited. New Yor/London: Routledge.

Dörnyei, Z. (2005). The psychology of the language learner. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.

Ellis, R. (2008). The study of second language acquisition. Second edition. Oxford: Oxford University Press.

Selinger, H., & Shohamy, E. (1989). Second Language Research Methods. Oxford: Oxford University Press.

Zakres tematów: (tylko po angielsku)

The seminar focuses on the area of individual learner differences (ILD) in the process of L2 acquisition.

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

The major aim of the Specialist seminar 2 course is to support, direct and supervise the participants' process of writing their MA Thesis. Therefore, the meetings are individualised, based on the students needs.

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

A successful completion of the first and second chapters of the students' M.A. theses is the basic criterium for passing the course.

Uwagi:

I EP - M, sp. Applied Ling. (niestacj.)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-www5 (2024-03-22)