Uniwersytet Opolski - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Psychologia reklamy 2.5-PSREKL-Z
Semestr zimowy 2017/2018
Ćwiczenia, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Psychologia reklamy 2.5-PSREKL-Z
Zajęcia Semestr zimowy 2017/2018 (2017/18-Z) (zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: (brak danych)
Liczba osób w grupie: 39
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Katarzyna Skałacka
Literatura:

Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć:

Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: GWP

Falkowski A., Tyszka T. (2001). Psychologia Zachowań Konsumenckich. Gdańska: GWP (rozdz. 5)

Hatalska, N. (2014). Cząstki przyciągania : jak budować niestandardowe kampanie reklamowe. Gliwice : Helion.

Pawełczyk P. (2015). Kampanie społeczne jako forma socjotechniki. Warszawa : Wolters Kluwer.

Wierzchoń, M. i Orzechowski, J. (2011). Nowe trendy w reklamie: Między nauką a praktyką. Warszawa: Academica SWPS. (rozdz. 4, 8, 11)

DODATKOWO:

Lindstrom, M. (2009). Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy. Kraków: Wydawnictwo Znak.

Heath, R. (2006). Ukryta Moc Reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki? Gdańsk: GWP.

Zawadzka, A. M. (2006). Dlaczego przywiązujemy się do marki? Gdańsk: GWP.

Zakres tematów:

1. Procesy uczenia się w reklamie

2. Procesy poznawcze w reklamie

3. Zarządzanie emocjami w reklamie

4. Reklama społeczna i marketing społecznie zaangażowany

5. Marketing szeptany i reklama niestandardowa

Metody i kryteria oceniania:

Przygotowanie i omówienie 1 wybranej reklamy w ramach zajęć (30% oceny końcowej)

Przygotowanie i przedstawienie projektu kampanii reklamowej wybranego produktu wraz z omówieniem zastosowanych mechanizmów reklamowych (70% oceny końcowej)

Uwagi:

V psychologia zaoczna

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.