Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kursy zmienne społeczne 45 godz. (3 pkt. ECTS) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Uniwersytet Opolski)

Jednostka: Uniwersytet Opolski Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Kursy zmienne społeczne 45 godz. (3 pkt. ECTS)
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2025/26-Z - Semestr zimowy 2025/2026
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2025/26-Z
KZ-S-02-02-000064-45
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
  • Ćwiczenia - 45 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach kursu ogólnouczelnianego student poznaje podstawowe pojęcia z zakresu pedeutologii, by móc zrozumieć różnice między geneza, treściami a efektami odmiennych koncepcji kształcenia nauczycieli, nabywając jednocześnie wiedzę o nauczycielu, jego misji i specyfice funkcjonowania społeczno-zawodowego, w tym o wartościach uniwersalnych w edukacji, działaniach pedagogicznych oraz występujących dylematach moralno-etycznych, związanych z pracą i wyzwaniami współczesnej edukacji. Ponadto kształtuje umiejętności z zakresu rozumienia różnorodnych uwarunkowań i kontekstów współczesnej roli nauczycielskiej. Student kształtuje umiejętności analizy wybranych dylematów właściwych środowisku szkolnemu oraz potencjalnych sposobów ich rozwiązania.

Strona przedmiotu
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-www3-4 (2025-05-14)