Plan zajęć III Edytorstwo st. stacjonarne sem. zimowy 2021-2022 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Filologiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023/24-Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023/24-L - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023/24-Z | 2023/24-L | |||||
1.S3.GS.PNM.10 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z pojęciem blogo i wlogosfery, a także z różnymi aspektami blogów oraz wlogów. Uczestnicy zajęć poznają etymologię oraz historię powstania kluczowych dla zajęć tekstów: blogu oraz wlogu, jak również zdobywają wiedzę dotyczącą różnych aspektów i trendów obecnych w vlogosferze, a także kierunków rozwoju platformy You Tube. |
|
|||
1.S3.GS.13 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W czasie zajęć studenci poznają różne definicje cyfrowej humanistyki oraz jej zakres semantyczny, narzędzia badawcze, które wykorzystuje oraz przykłady badań oraz projektów (prze)prowadzonych w jej zakresie. |
|
|||
1.S3.GS.PNM.11 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zaprezentowanie konkretnych wytworów kultury: pulp-magazine oraz komiksu. Do podstawowych informacji zdobywanych przez studentów w czasie kursu należą: wybrane fakty z historii komiksu, sposobów budowania w nim narracji, jego elementów oraz sposobów jego badania. Studenci zdobywają także umiejętności w zakresie wykazywania relacji pomiędzy wspomnianymi wytworami a kulturą, w której funkcjonują, a także jej konkretnymi produktami (m.in. grami fabularnymi). |
|
|||
1.S3.GS.11 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem konwersatorium jest wprowadzenie w tematykę tworzenia oprogramowania uwzględniając perspektywę pracy w branży gier video. |
|
|||
1.S3.GS.34 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
1.S3.GS.12 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem konwersatorium jest poszerzenie kompetencji z zakresu game designu ze szczególnym uwzględnieniem jednej z jego poddziedzin, level designu. |
|
||||
1.S3.GS.35 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nabywanie i rozwijanie umiejętności dokonywania analizy zebranego materiału, formułowania własnych wniosków oraz kompetentnego opracowania tekstu pod względem technicznym. |
|
|||
1.S3.GS.30 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zaznajomienie studentów z problematyką współczesnej branży gamingowej oraz jej relacji z prawami autorskimi. |
|
|||
1.S3.GS.32 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs ma na celu przedstawienie wpływu gier na kulturę i zróżnicowane obszary życia społecznego ze szczególnym uwzględnieniem tych pośród nich, które nie są bezpośrednio związane z graniem jako praktyką ludyczną i rozrywką. |
|
|||
1.S3.GS.OWI | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
1.S3.GS.31 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||