Harmonogram I roku Logistyki - studia stacjonarne II' semestr letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23-L - Semestr letni 2022/2023 2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23-L | 2024/25-Z | 2024/25-L | |||||
4.L.P.17 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
4.L.P.16 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z istotą marketingu, a w szczególności podstawowymi instrumentami marketingu mix. Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z zasadami przeprowadzenia segmentacji rynku, a także umiejętnego zastosowania instrumentów marketingowych. Nie bez znaczenia jest także zapoznanie studentów z procedurą sporządzenia strategii marketingowej oraz dostosowywania do niej instrumentów realizacji |
|
||||
4.L.P.20 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z filozofią Kaizen w logistyce, która nadaje usprawnieniom sensu w kontekście całego przedsiębiorstwa i inicjuje konieczność ciągłego zmieniania na lepsze. |
|
||||
4.L.P.18 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
4.L.P.15 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedstawienie wiedzy na temat orientacji rynkowej przedsiębiorstw, wskazanie współczesnych trendów na rynku, segmentów docelowych oraz czynników determinujących sukces rynkowy przedsiębiorstw na rynku usług logistycznych. Celem nauczania przedmiotu jest także prezentacja strategii działania przedsiębiorstw w branży TSL, metod pozyskiwania potencjalnych klientów, korzyści oczekiwanych w przedsiębiorstwach o orientacji rynkowej oraz czynników ograniczających ten model biznesowy . To sposób myślenia, u podstaw którego leży zrozumienie, że zaspokojenie potrzeb w sposób lepszy i szybszy niż czynią to konkurenci stanowi o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa . |
|
||||
4.L.P.14 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
4.L.P.12 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1.Poznanie i zrozumienie istoty i struktury kategorii konkurencyjności, a także podstawowych form oraz rodzajów konkurencyjności 2.Poznanie komponentów konkurencyjności: przewagi konkurencyjnej, instrumentów konkurowania, pozycji konkurencyjnej 3.Poznanie i zrozumienie istoty strategii logistycznych oraz ich miejsca i roli w systemie strategii przedsiębiorstwa 4.Poznanie podstawowych rodzajów strategii logistycznych przedsiębiorstwa |
|
||||
4.L.P.11 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
4.L.P.10 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje pozyskanie wiedzy i umiejętności z zakresu formułowania i implementacji strategii rozwoju organizacji, w tym dotyczącej wyznaczania wizji, misji i celów strategicznych, analizy strategicznej, wyboru strategii i jej implementacji |
|
|||||