Business specialized vocabulary in English
General data
Course ID: | 1.S3.JBZ.70 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Business specialized vocabulary in English |
Name in Polish: | Biznesowe słownictwo specjalistyczne w języku angielskim |
Organizational unit: | Faculty of Philology |
Course groups: |
(in Polish) Studia stacjonarne |
ECTS credit allocation (and other scores): |
6.00
|
Language: | English |
Study level: | (in Polish) I stopień |
Field of study: | (in Polish) JB |
The semester in which the subject is carried out: | (in Polish) 6 |
Education profile: | (in Polish) ogólnoakademicki |
Type of course: | foreign languages |
Mode: | (in Polish) Realizowany w sali |
Requirements: | (in Polish) brak |
Supplementary literature: | (in Polish) 1. Swan, M. (1996). Practical English Usage. Oxford University Press. 2. McCarthy, M., and F. O'Dell. (1994). English Vocabulary in Use. Cambridge UP. |
Student workload: | (in Polish) Udział w zajęciach: 30 h (1ECTS) Przygotowanie projektu 90 h ( 4 ECTS) Przygotowanie do zajęć i zaliczenia : 60 h (3ECTS) |
Prerequisites: | (in Polish) Słownictwo turystyczne w języku angielskim to praktyczny przedmiot, którego zadaniem jest poszerzenie kompetencji językowej i komunikacyjnej studenta z takich tematów jak: codzienna obsługa biura podróży, organizacja wycieczek i wypoczynku urlopowego, bieżąca obsługa klienta, czy usługi przewodnickie. |
Short description: |
(in Polish) Słownictwo turystyczne w języku angielskim to praktyczny przedmiot, którego zadaniem jest poszerzenie kompetencji językowej i komunikacyjnej studenta z takich tematów jak: codzienna obsługa biura podróży, organizacja wycieczek i wypoczynku urlopowego, bieżąca obsługa klienta, czy usługi przewodnickie. |
Full description: |
(in Polish) Problematyka konwersatorium: 1. wprowadzenie pojęć: turystyka, hotelarstwo, transport, trendy w turystyce, gastronomia, 2. praktyczne doskonalenie umiejętności: a) wypowiedzi ustnej - udział w dyskusji (np. omówienie współczesnych trendów w turystyce, roli internetu w rozwoju przemysłu turystycznego, mediów społecznościowych w reklamie i promocji miejsc wypoczynku, itp.), prowadzenie prezentacji (opisanie i omówienie danych statystycznych przedstawionych na wykresach), prowadzenie negocjacji i zawieranie umów, prowadzenie spotkań w zespole b) wypowiedzi pisemnej - prowadzenie korespondencji formalnej i nieformalnej w formie tradycyjnej i elek-tronicznej (B2B i B2C), tworzenie pisemnej oferty biznesowej, zapytania, odpowiedzi na zapytanie c) czytania - rozwijanie leksyki i frazeologii na podstawie tekstów zawartych w podręczniku d) rozumienia i stosowania poprawnych struktur gramatycznych: formy czasów gramatycznych, strona czyn-na i bierna, rzeczownik policzalny i niepoliczalny, czasowniki modalne, czasowniki wprowadzające zdania podrzędne w mowie zależnej. |
Bibliography: |
(in Polish) A.1. wykorzystywana podczas zajęć 1. Strutt, P. (2013). English for International Tourism: Upper intermediate Coursebook. Pearson. 2. Hewings, M. (2005). Advanced Grammar in Use. 2nd ed. Cambridge. A.2. studiowana samodzielnie przez studenta 1. Ashley, A. (2003). Oxford Handbook of Commercial Correspondence. Oxford UP. |
Learning outcomes: |
(in Polish) Wiedza Student zna i rozumie: 1. terminy i pojęcia wykorzystywane w przemyśle turystycznym (k_W01, P6S_WG) 2. zasady tworzenia struktur gramatyczno-leksykalnych w języku angielskim o profilu turystycznym (k_W12, P6S_WG) Umiejętności Student potrafi: 3. posługiwać się językiem angielskim o profilu turystycznym na poziomie B2 w mowie i piśmie (k-U12, P6S_UK) 4. wykorzystywać swoje zdolności językowe oraz wiedzę z zakresu turystyki by wyrażać własne opinie i właściwie reagować na wypowiedzi innych (k-U05, P6S_UK) Kompetencje społeczne (postawy) Student powinien: 5. dbać o etykę i kulturę wypowiadania się (k_K03, P6S_KR). |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Frekwencja 10 % Aktywność na zajęciach 10% Przygotowanie prezentacji multimedialnej i jej prezentacja w języku rosyjskim 70 % |
Classes in period "Summer semestr 2023/2024" (in progress)
Time span: | 2024-03-01 - 2024-09-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 30 hours
|
|
Coordinators: | Tomasz Wielg | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Grading
Workshops - Grading |
Classes in period "Summer semestr 2024/2025" (future)
Time span: | 2025-03-01 - 2025-09-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 30 hours
|
|
Coordinators: | (unknown) | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Grading
Workshops - Grading |
Copyright by University of Opole.