University of Opole - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) O czym warto wiedzieć, żeby rozpocząć przygodę z badaniami konsumenckimi

General data

Course ID: KZ-02-27-00080
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: O czym warto wiedzieć, żeby rozpocząć przygodę z badaniami konsumenckimi
Organizational unit: Institute of History
Course groups: (in Polish) Kursy zmienne ogólnouczelniane społeczne
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: (unknown)
Short description: (in Polish)

Zaznajomienie uczestników z podstawową wiedzą dotyczącą badań konsumenckich, zagadnieniami związanymi z tym: czy warto się nimi zajmować? jak w nich odnaleźć się? oraz jak można na tym zarabiać? Celem kursu jest poszerzenie horyzontów jego uczestnika w zakresie omawianej problematyki.

Bibliography: (in Polish)

Wykaz literatury podstawowej:

Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. GWP. 2007.

Wykaz literatury uzupełniającej:

1. Dominika Maison, Jakościowe metody badań marketingowych. PWN. 2010.

2. Dominika Maison, Zogniskowane wywiady grupowe. PWN. 2001.

3. Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison, Psychologia konsumenta. PWN. 2014.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Aktywny udział w zajęciach oraz praca zaliczeniowa

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Opole.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0-www2-1 (2024-04-02)