(in Polish) O czym warto wiedzieć, żeby rozpocząć przygodę z badaniami konsumenckimi
General data
Course ID: | KZ-02-27-00080 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | O czym warto wiedzieć, żeby rozpocząć przygodę z badaniami konsumenckimi |
Organizational unit: | Institute of History |
Course groups: |
(in Polish) Kursy zmienne ogólnouczelniane społeczne |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Short description: |
(in Polish) Zaznajomienie uczestników z podstawową wiedzą dotyczącą badań konsumenckich, zagadnieniami związanymi z tym: czy warto się nimi zajmować? jak w nich odnaleźć się? oraz jak można na tym zarabiać? Celem kursu jest poszerzenie horyzontów jego uczestnika w zakresie omawianej problematyki. |
Bibliography: |
(in Polish) Wykaz literatury podstawowej: Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski, Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. GWP. 2007. Wykaz literatury uzupełniającej: 1. Dominika Maison, Jakościowe metody badań marketingowych. PWN. 2010. 2. Dominika Maison, Zogniskowane wywiady grupowe. PWN. 2001. 3. Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison, Psychologia konsumenta. PWN. 2014. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Aktywny udział w zajęciach oraz praca zaliczeniowa |
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Opole.
Copyright by University of Opole.