Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Graduate proseminar

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1.S2.EP.TTP.AP.24
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0114) Kształcenie nauczycieli ze specjalizacją tematyczną Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Graduate proseminar
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Katalog przedmiotów dla English Philology – Teacher Training Programme, stacjonarne, II stopień, 3 s
Studia stacjonarne
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Poziom studiów:

studia drugiego stopnia

Kierunek studiów:

English Philology - Teacher Training Programme

Semestr, w którym realizowany jest przedmiot:

semestr 3

Profil kształcenia:

studia stacjonarne

profil akademicki

Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe
proseminaria

Tryb prowadzenia:

Mieszany: realizowany zdalnie i w sali

Nakład pracy studenta:

ECTS points in relation to student’s duties

total number of ECTS: 3

1 ECTS = 30hrs in class (50% university site/50% online)

2 ECTS = 60hrs preparation to class with direct participation of the teacher

Skrócony opis:

Course description

Graduate Proseminar is meant to prepare students to carry out their own empirical studies that will provide them with the answers to the research questions they have already formulated.

Pełny opis:

Course objectives

- selecting own research topic

- researching that topic

- discussing the theory and research relevant to student's research topic

--------------------

Course content depends on the MA supervisor and individual student needs

----------------------------

Methods of instructions: mentoring, supervising, tutoring, discussion, extensive reading and writing, ICT tools/e-learning MSTeams

Literatura:

Reading list:

Bitchener, J. (2010). Writing an applied linguistics thesis or dissertation. Basingstoke, New York: Palgrave Macmillan.

Dörnyei, Z. (2011) Research methods in applied linguistics : quantitative, qualitative, and mixed methodologies, Oxford : Oxford Universi

Larsen-Freeman, D., & Long, M. H. (2014). An introduction to second language acquisition research. London; New York: Routlege.

Nunan, D. (1994). Research methods in language learning. Cambridge: Cambridge University Press.

Wilczyńska, W. & Michońska-Stadnik, A. (2010). Metodologia badań w glottodydaktyce. Wprowadzenie. Kraków: Avalon.

Supplementary reading

K. A Neuendorf (2002), The content analysis guidebook, Thousand Oaks : Sage Publications

K. Krippendorff (2019), Content analysis : an introduction to Its methodology, Thousand Oaks : Sage Publications

Efekty uczenia się:

Learning outcomes according to PQR 2019

Knowledge

The student knows and understands

1. the place and significance of the philological science among humanities and its analytical and methodological tools (k_W01/P7S_WG)

2. the role of English as a cognitive means and a tool used for studying (k_W03/P7S_WG)

3. to an in-depth extent a wide range of analytical and interpretative methods relating to various cultural products analyzed within linguistics, including theories and research schools in the field of language acquisition (k_W04/P7S_WG)

4. principles of copyright and its protection in relation to various cultural products, in particular in the field of English philology (k_W08/P7S_WK)

Skills

The student can

5. be innovative in solving complex and new problems by making the right choices, evaluating and critically interpreting the acquired knowledge when starting their MA research project (k_U02/P7S_UW)

6. refer to arguments and draw logical conclusions using appropriate methods and expended tools when researching the theory behind own research topic (k_U03/P7S_UW)

7. independently formulate own research problem (k_U06/P7S_UK)

Social competence

The student is ready to

8. participate in various forms of cultural life for the research purposes (k_K04/P7S_KO)

9. take the ethical responsibilities of the critical research work (the question of plagiarism) (k_K05/P7S_KR)

Metody i kryteria oceniania:

Forms of evalutions of learning outcomes

1. The draft of the research chapter - 50% of the final grade (2,3,4,5,6,7,8,9)

2. Active participation in individual conferencing - 50% of the final grade (1,2,3,4,9)

pass at 60% of the final grade

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-29
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Brygida Lika
Prowadzący grup: Brygida Lika
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Brygida Lika, Ewa Piechurska-Kuciel, Marzanna Pogorzelska
Prowadzący grup: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Brygida Lika, Ewa Piechurska-Kuciel, Marzanna Pogorzelska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-www6-www6-5 (2024-09-13)