Reklama
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12.05.D3.R |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Reklama |
Jednostka: | Instytut Nauk o Polityce i Administracji |
Grupy: |
Plan zajęć II Public Relations licencjackie - semestr 4 (2023/24-L) |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Literatura uzupełniająca: | "J. Bralczyk Język na sprzedaż Warszawa 2000, B. Nierenberg Wybrane zagadnienia skuteczności reklamy, Opole 2000, " |
Pełny opis: |
"Reklama- historia i definicje Rynek reklamy w Polsce i na świecie Reklama jako proces komunikacyjny Zarządzanie reklamą Kampanie reklamowe Czynniki wpływające na skuteczność reklamy Reklamy niezgodne z prawe i dobrymi obyczajami Reklamy podprogowe i skandalizujące Komunikacja niewerbalna Wywieranie wpływu na ludzi Reklama w kampaniach wyborczych Reklama wyborcza a wizerunek polityka Język reklamy, hasła slogany, scenariusze Czy reklama zagraża wolności mediów? " |
Literatura: |
"B. Nierenberg, Reklama jako element procesu komunikacji rynkowej, Opole 2004. B. Nierenberg i inni, Wiedza o reklamie, Bielsko-Biała 2009. J. Kall, Reklama, Poznań 2002. N. Ind, Kampanie reklamowe, Warszawa 2003." |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA W_01 Student, po odbyciu kursu i opanowaniu materiału zna i definiuje podstawowe pojęcia z zakresu reklamy W_02 Student, po odbyciu kursu rozumienie istotę, funkcję i cele reklamy W_03 Student, po odbyciu kursu wie, jakie elementy są niezbędne do stworzenia skutecznej kampanii UMIEJĘTNOŚCI U_01 Student, po odbyciu kursu i opanowaniu wiedzy przewidzianej kursem potrafi analizować kampanie reklamowe U_02 Student, po odbyciu kursu i opanowaniu wiedzy przewidzianej kursem zna i rozumie istotę działania podstawowych nośników reklamy U_03 Student, po odbyciu kursu i opanowaniu wiedzy przewidzianej kursem potrafi zidentyfikować przyczyny sukcesu bądź klęski kampanii reklamowej KOMPETENCJE SPOŁECZNE K_01 Student, po odbyciu kursu rozumie na czym polega zasada „caveat emptor” K_02 Student rozumie jakie zagrożenia niesie przekaz perswazyjny K_03 Student, po odbyciu kursu potrafi wskazać miejsce reklamy w procesie komunikacyjnym, życiu społecznym i gospodarczym |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-03-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sabina Baraniewicz-Kotasińska, Grzegorz Haber | |
Prowadzący grup: | Błażej Choroś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-03-01 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sabina Baraniewicz-Kotasińska, Grzegorz Haber | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.