Advertising psychology [2.5.E-PSREKL]
Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Advertising psychology [2.5.E-PSREKL] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2020/21-L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 28 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Jakub Filipkowski |
Strona domowa grupy: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aa7b78816ea854a3cb1c88993a598fd00%40thread.tacv2/conversations?groupId=e1618cd3-81f1-4d6d-a65b-08c2ec8b27d5&tenantId=8bc347df-2832-4d9d-b10a-fbdbdc7fe2e5 |
Literatura: |
Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: GWP Kotler, P. (2005). Marketing. Poznań: Rebis Foxall, G. R., Goldsmith, R. E., & Brown, S. (1998). Consumer psychology for marketing (Vol. 1). Cengage Learning EMEA. Saad, G., & Gill, T. (2000). Applications of evolutionary psychology in marketing. Psychology & Marketing, 17(12), 1005-1034. |
Zakres tematów: |
1. Planowanie i strategia kampanii reklamowej 2. Procesy uczenia się w reklamie 3. Procesy poznawcze w reklamie – spostrzeganie i uwaga 4. Procesy poznawcze w reklamie – pamięć 5. Zarządzanie emocjami w reklamie 6. Reklama społeczna i marketing społecznie zaangażowany 7. Marka i znak towarowy 8. Reklama niestandardowa 9. Ukryte przesłanie reklamy 10 – 12. Prezentacje projektów |
Metody dydaktyczne: |
Za pośrednictwem MS Teams: 1. Prezentacje multimedialne 2. Zadania w grupach 3. Dyskusje |
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób zaliczenia: • Zaliczenie z oceną B. Formy zaliczenia: • Praca zaliczeniowa - projekt strategii marketingowej dla wymyślonej marki • Aktywność na zajęciach • Obecność na zajęciach C. Podstawowe kryteria: • ocena dostateczna: jeśli student uzyska powyżej 60% punktów • ocena dobra: jeśli student uzyska powyżej 75% punktów • ocena bardzo dobra: jeśli student uzyska powyżej 90% punktów |
Uwagi: |
IV psychologia dzienna społeczna |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.