Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Advertising psychology [2.5.E-PSREKL] Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Advertising psychology [2.5.E-PSREKL]
Zajęcia: Semestr letni 2020/2021 [2020/21-L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 28
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Jakub Filipkowski
Strona domowa grupy: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aa7b78816ea854a3cb1c88993a598fd00%40thread.tacv2/conversations?groupId=e1618cd3-81f1-4d6d-a65b-08c2ec8b27d5&tenantId=8bc347df-2832-4d9d-b10a-fbdbdc7fe2e5
Literatura:

Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: GWP

Kotler, P. (2005). Marketing. Poznań: Rebis

Foxall, G. R., Goldsmith, R. E., & Brown, S. (1998). Consumer psychology for marketing (Vol. 1). Cengage Learning EMEA.

Saad, G., & Gill, T. (2000). Applications of evolutionary psychology in marketing. Psychology & Marketing, 17(12), 1005-1034.

Zakres tematów:

1. Planowanie i strategia kampanii reklamowej

2. Procesy uczenia się w reklamie

3. Procesy poznawcze w reklamie – spostrzeganie i uwaga

4. Procesy poznawcze w reklamie – pamięć

5. Zarządzanie emocjami w reklamie

6. Reklama społeczna i marketing społecznie zaangażowany

7. Marka i znak towarowy

8. Reklama niestandardowa

9. Ukryte przesłanie reklamy

10 – 12. Prezentacje projektów

Metody dydaktyczne:

Za pośrednictwem MS Teams:

1. Prezentacje multimedialne

2. Zadania w grupach

3. Dyskusje

Metody i kryteria oceniania:

Sposób zaliczenia:

• Zaliczenie z oceną

B. Formy zaliczenia:

• Praca zaliczeniowa - projekt strategii marketingowej dla wymyślonej marki

• Aktywność na zajęciach

• Obecność na zajęciach

C. Podstawowe kryteria:

• ocena dostateczna: jeśli student uzyska powyżej 60% punktów

• ocena dobra: jeśli student uzyska powyżej 75% punktów

• ocena bardzo dobra: jeśli student uzyska powyżej 90% punktów

Uwagi:

IV psychologia dzienna społeczna

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-www5-4 (2025-05-14)