Plan zajęć II rok Biotechnologia medyczna I stopnia, niestacjonarne, semestr 03 (2025/26-Z) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Inżynierii Środowiska i Biotechnologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 2025/26-Z - Semestr zimowy 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024/25-Z | 2024/25-L | 2025/26-Z | |||||
6.15.Z.BTM-BCH |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-BM |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele kształcenia: Poznanie podstawowych pojęć w biologii molekularnej. Zrozumienie mechanizmów powstania i ewolucji informacji genetycznej; procesów replikacji DNA, translacji, transkrypcji oraz mechanizmów naprawy i rekombinacji DNA. Poznanie możliwości analiz cząsteczek kwasów nukleinowych oraz przewidywania ich struktur drugo- i trzeciorzędowych. Poznanie możliwości wykorzystanie wiedzy o funkcjonowaniu genów do badania procesów biologicznych z zakresu ewolucji i ekologii, filogenetyki i biologii sądowej. Nabycie umiejętności izolacji materiału genetycznego pochodzącego z różnych źródeł. Nabycie umiejętności zaplanowania i przeprowadzenia reakcji PCR oraz przeanalizowania wyników sekwencjonowania DNA. Nabycie umiejętności prowadzenia dokumentacji laboratoryjnej. Wykształcenie umiejętności planowania, przeprowadzenia i analizy wyników doświadczeń z zakresu biologii molekularnej z zachowaniem odpowiedzialności za bezpieczeństwo, powierzany sprzęt oraz własną pracę. |
|
||
6.15.Z.BTM-BS |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-JBPF | brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.Z-LEK.P |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-MPUB |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-MP |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-MWF |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-PAC |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie z budową ciała ludzkiego w ujęciu systemowym i topograficznym |
|
||
6.15.Z.BTM-POM |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-PZCZ |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
6.15.Z.BTM-TIT | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||