Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Plan zajęć I Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna licencjackie - semestr 2 (2024/25-L) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Nauk o Polityce i Administracji)

Jednostka: Instytut Nauk o Polityce i Administracji Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Plan zajęć I Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna licencjackie - semestr 2 (2024/25-L)
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2024/25-L - Semestr letni 2024/2025
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2024/25-L
12.03.D3.GDZ
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.KPO
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.MEP
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.M
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.WDI1
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Warsztaty - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.WDP1
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Warsztaty - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.WDR1
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Warsztaty - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.WDT1
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Warsztaty - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3.WDMP
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów Dziennikarstwa i komunikacji społecznej z narzędziami marketingu politycznego oraz ich wpływem na media i społeczeństwo. Studenci nauczą się rozumieć strategie marketingowe stosowane w kampaniach politycznych, analizować ich wpływ na komunikację polityczną oraz kształtowanie opinii publicznej. Kurs przygotowuje przyszłych dziennikarzy do obiektywnej analizy działań marketingowych w polityce, umożliwiając im zrozumienie roli mediów w kształtowaniu wizerunków politycznych i zarządzaniu kampaniami, a także rozwijając umiejętności odpowiedzialnego przekazywania informacji.

Strona przedmiotu
12.03.D3-K2
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Lektorat - godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
12.03.D3-L2
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Lektorat - godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-www5-8 (2025-07-09)