Harmonogram II roku Ekonomii- studia stacjonarne II'- SEM. ZIMOWY (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024/25-Z | 2024/25-L | |||||
4.E.7 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4.B.435.0.ZR |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4.B.45 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi zachowań podmiotów rynkowych, racjonalności ich działania oraz tego, jak przekłada się ona na efektywność rynku. Celem zajęć jest także zaprezentowanie różnic w analizie zjawisk ekonomicznych w ujęciu klasycznym i behawioralnym |
|
||
4.B.49 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poszerzenie wiedzy studenta z zakresu ekonomii międzynarodowej. Pogłębić wiedzę studenta z problemem globalizacji, konkurencyjnością międzynarodową. Ukazać w szerszym świetle problematykę zadłużenia na świecie oraz kryzysów finansowych, jak również zapoznanie z najważniejszymi organizacjami międzynarodowymi oraz z problematyką czarnego rynku na świecie. |
|
||
4.B.152 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4.B.272 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami psychologii w kontekście budowania skutecznej reklamy, wpływu reklamy na proces podejmowania decyzji oraz zasad budowania kampanii reklamowych. |
|
||
4.B.950.4 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do napisania i obrony pracy dyplomowej na kierunku ekonomia |
|
||
4.B.950.5 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do napisania i obrony pracy dyplomowej na kierunku ekonomia |
|
||
4.E.6 |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z istotą i narzędziami wspomagającymi tworzenie strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Zaznajomienie z możliwościami wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. |
|
||