Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji Rejestracja na kurs kierunkowy do wyboru 3 - dla II DKS 02.06-DKS-KKW-3-25L

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2024/25-L - Semestr letni 2024/2025
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2024/25-L
02.06-DKS-KKW-3C
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Warsztaty - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot łączy teorię i praktykę dotyczącą public relations. Przygotowuje do skutecznego zarządzania komunikacją i wizerunkiem. Osoby studiujące poznają kluczowe narzędzia PR, zasady tworzenia wartościowych treści, rolę fotografii oraz planowanie kampanii w mediach społecznościowych. Nauczą się także organizowania konferencji prasowych i pracy rzecznika prasowego. Te praktyczne warsztaty pozwolą na zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy zawodowej.

Strona przedmiotu
02.06-DKS-KKW-3E
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
  • Warsztaty - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Na zajęciach studenci poznają mechanizmy psychologiczne, które wykorzystywane są w reklamach w celu wpływania na decyzje zakupowe, zachowania społeczne i budowania marki, ale także nauczą się planować strategie marketingowe i przygotowywać reklamy.

Strona przedmiotu
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0 (2025-04-03)