Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Academic major 1

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1.N2.EP.TTP.AP.14
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0114) Kształcenie nauczycieli ze specjalizacją tematyczną Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Academic major 1
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Studia niestacjonarne
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Poziom studiów:

studia drugiego stopnia

Kierunek studiów:

English Philology - Teacher Training Programme

Semestr, w którym realizowany jest przedmiot:

semestr 1

Profil kształcenia:

studia niestacjonarne

profil akademicki

Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

Mieszany: realizowany zdalnie i w sali

Nakład pracy studenta:

ECTS points in relation to student’s duties

total number of ECTS: 4

1,5 ECTS = 45 hrs in class (50% university site/50% online)

2,5 ECTS = 75hrs preparation to class with direct participation of the teacher

Skrócony opis:

Course description

The Academic major 1 introduces students to practical and theoretical knowledge related to second language acquisition.

Pełny opis:

Course objectives:

The main aim of the Academic major courses is to explore academic issues that will be a basis for the students own research in the second language acquisition context in the following semesters.

-------------------

The main topics realized during the course depend on the academic teacher who will then work with the students MA research projects.

-----------------

Methods of instruction/ forms of classroom activity:

lecture, multimedia presentation, discussion, material analysis, ICT tools/e-learning, MSTeams

Literatura:

Reading list decided upon by the academic teacher at the beginning of the semester

Supplementary readings:

Dörnyei, Z. (2005). The Psychology of the Language Learner: Individual Differences in Second Language Acquisition. Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates Publishers.

Ellis, R. (2008). The Study of Second Language Acquisition (2 edition). Oxford: Oxford University Press.

Brown, H.D. (2000). Principles of language learning and teaching. 4th ed. London: Longman.

Farrell, T. S. C. (2007). Reflective language teaching. London: Continuum.

Richards, J. C. (1994). Reflective teaching in second language classroom. Cambridge: CUP.

Efekty uczenia się:

Learning outcomes acc to PQF 2019

Knowledge

Students know and understand

1. the position and role of philological sciences and their place among the humanities as well as the analytical and methodological tools used in them; especially the role of second language acquisition in linguistics (k_W01/P7S_WG)

2. to an in-depth extent main second language acquisition key concepts and theories (k_W02/P7S_WG)

3. main development trends and achievements in applied linguistics (k_W05/P7S_WG)

Skills

Students can:

4. use terminology and take theoretical positions resulting from English studies in order to formulate research problems and carry out tasks that will guide them towards their MA thesis topic (k_U01/P7S_UW)

5. connect linguistic knowledge with other scientific fields, particularly psychology, pedagogy, sociology and culture studies (k_U08/P7S_UU)

Social competences

Students are ready to

6. accept linguistic and cultural differences and recognize them as natural professional conditions (k_K03/P7S_KO)

Metody i kryteria oceniania:

Forms of evaluation of learning outcomes

1. Active participation in the classes - 45% of the final grade (outcome 1,2,3,4,5,6)

2. Written assignments - 55% of the final grade (outcome 1,2,3,4,5)

pass at 60% of the final grade

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-29
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf
Prowadzący grup: Magdalena Szyszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 45 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-www6-1 (2024-04-02)