Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Language skills: writing with elements of grammar 2

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1.S3.EP.4
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0231) Nauka języków Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Language skills: writing with elements of grammar 2
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Katalog przedmiotów dla studiów krótkoterminowych (Erasmus+ lub inne umowy o współpracy)
Studia stacjonarne
Studia stacjonarne
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Poziom studiów:

studia pierwszego stopnia

Kierunek studiów:

English Philology

Semestr, w którym realizowany jest przedmiot:

semestr 2

Profil kształcenia:

stacjonarne

Rodzaj przedmiotu:

języki obce
obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

Realizowany w sali

Wymagania:


Nakład pracy studenta:

ECTS points in relation to student’s duties:

total ECTS: 2

1 ECTS: 30 hours of classes

0,5 ECTS: 10 hours of consultations

0,5 ECTS: 15 hours of self-study, writing papers, preparing for classes

Skrócony opis:

Course description:

The course, along with the preceding course Language skills: writing with elements of grammar 1, is an introduction to all types of composition writing required at C1 level: description, narrative, transactional letter, argumentation, article and review. Each class introduces the basic plan for a type of writing. Exercises improve students' writing skills focusing on register, style and grammar. The course is linked with self-study 1 exam and is meant to support students in preparation for the writing part.

Pełny opis:

Course objectives:

The main aim of the course is to give students a continuation in language development at C1 level regarding their grammar and writing skills.

---------------------

Course content:

- structure of closing paragraphs,

- descriptive essays,

- opinion essays,

- articles of English

- formal vs informal styles of writing

- creative writing activities in groups

- use of formal vs. informal style in writing,

- word formation: nouns and adjectives,

- word order: multiple adjectives,

- use of synonyms: nouns, adjectives, verbs,

- linking words,

------------------

Methods of instruction/ forms of classroom activity:

writing tasks, grammar excercises, text analysis, individual work, pair work, class discussion, ICT tools/e-learning option if needed/MSTeams

Literatura:

Reading list:

Adams-Tukiendorf, M., i D. Rydzak. (2003/2012). Developing Writing Skills. A Manual for EFL Students. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.

Evans, V. (2002). Successful Writing Proficiency. Newbury: Express Publishing.

Lewandowski, T. (2011). Making Your English 'English'. U of Opole Publishing House.

Sullivan, K. E. (1998). Paragraph Practice. Writing the Paragraph and the Short Composition. New York: Macmillan.

Additional readings:

Cory, H. (1999). Advanced Writing with English in Use. Oxford: Oxford University Press.

Swan, M. (1996). Practical English Usage. Oxford: Oxford University Press.

Efekty uczenia się:

Learning outcomes acc to PQR 2019

Knowledge

Student knows:

1. rules of writing different types of essays (k_W07/P6S_WG)

Skills

Student can:

2. use advanced vocabulary and structures (relative to C1 level) to present ideas in writing (k_U04/P6S_UK)

3. use different registers depending on the type of writing (k_U02; P6S_UW)

4. fluently communicate in English by writing different types of essays at preliminary C1 (k_U05/ P6S_UK)

5. identify the meaning and grammar connections among various elements of the text (k_U03/ P6S_UW)

Social competences

Student:

6. is confident in writing in English at C1 level (k_K05/ P6S_KR)

Metody i kryteria oceniania:

Form of evaluation of learning outcomes:

Two in-class essays– 80% (outcomes: 1,2,3,4,5,6)

A record of class participation – 20% (outcomes: 2,3,5)

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-03-01 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Bojak
Prowadzący grup: Ewa Bojak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2024-03-01 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Aleksandra Baryłowicz
Prowadzący grup: Aleksandra Baryłowicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-03-01 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Aleksandra Baryłowicz
Prowadzący grup: Aleksandra Baryłowicz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-www3-8 (2024-11-08)