Reading and writing workshop [2.5.E-WARART]
Semestr zimowy 2019/2020
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Reading and writing workshop [2.5.E-WARART] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2019/2020 [2019/20-Z]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co druga środa (nieparzyste), 13:15 - 14:45
sala 310 Budynek dydaktyczny PL STASZICA 1 LICEUM jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Jakub Filipkowski | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Elsevier (2019). How to get your research published… …and then noticed. - Elsevier. Appelbaum, M., Cooper, H., Kline, R. B., Mayo-Wilson, E., Nezu, A. M., & Rao, S. M. (2018). Journal article reporting standards for quantitative research in psychology: The APA Publications and Communications Board task force report. American Psychologist, 73(1), 3. Blobaum, P. M. (2009). Resources for supporting the APA publication style. Journal of Hospital Librarianship, 9(2), 204-209. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Specyfika tekstów naukowych 2. IMRAD - struktura tekstu naukowego 3. Standardy edytorskie w czasopismach psychologicznych 4. Jak rozpoznać rzetelne czasopisma? 5. Przegląd literatury i abstrakt 6. Cechy dobrego artykułu naukowego 7. Podstawowe modele badawcze w psychologii |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
1. Karty pracy 2. Dyskusje 3. Praca grupowa 4. Prezentacje multimedialne 5. Przegląd artykułów naukowych |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób zaliczenia: • Zaliczenie z oceną B. Formy zaliczenia: • Praca zaliczeniowa - przegląd literatury na wybrany temat • Aktywność na zajęciach • Obecność na zajęciach C. Podstawowe kryteria: • ocena dostateczna: jeśli student uzyska powyżej 60% punktów • ocena dobra: jeśli student uzyska powyżej 75% punktów • ocena bardzo dobra: jeśli student uzyska powyżej 90% punktów |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
I psychologia dzienna |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.