Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Reading and writing workshop [2.5.E-WARART] Semestr zimowy 2019/2020
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Reading and writing workshop [2.5.E-WARART]
Zajęcia: Semestr zimowy 2019/2020 [2019/20-Z] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga środa (nieparzyste), 13:15 - 14:45
sala 310
Budynek dydaktyczny PL STASZICA 1 LICEUM jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Jakub Filipkowski
Literatura:

Elsevier (2019). How to get your research published… …and then noticed. - Elsevier.

Appelbaum, M., Cooper, H., Kline, R. B., Mayo-Wilson, E., Nezu, A. M., & Rao, S. M. (2018). Journal article reporting standards for quantitative research in psychology: The APA Publications and Communications Board task force report. American Psychologist, 73(1), 3.

Blobaum, P. M. (2009). Resources for supporting the APA publication style. Journal of Hospital Librarianship, 9(2), 204-209.

Zakres tematów:

1. Specyfika tekstów naukowych

2. IMRAD - struktura tekstu naukowego

3. Standardy edytorskie w czasopismach psychologicznych

4. Jak rozpoznać rzetelne czasopisma?

5. Przegląd literatury i abstrakt

6. Cechy dobrego artykułu naukowego

7. Podstawowe modele badawcze w psychologii

Metody dydaktyczne:

1. Karty pracy

2. Dyskusje

3. Praca grupowa

4. Prezentacje multimedialne

5. Przegląd artykułów naukowych

Metody i kryteria oceniania:

Sposób zaliczenia:

• Zaliczenie z oceną

B. Formy zaliczenia:

• Praca zaliczeniowa - przegląd literatury na wybrany temat

• Aktywność na zajęciach

• Obecność na zajęciach

C. Podstawowe kryteria:

• ocena dostateczna: jeśli student uzyska powyżej 60% punktów

• ocena dobra: jeśli student uzyska powyżej 75% punktów

• ocena bardzo dobra: jeśli student uzyska powyżej 90% punktów

Uwagi:

I psychologia dzienna

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-www5-8 (2025-07-09)