University of Opole - Central Authentication System
Strona główna

Courses provided by unit Institute of Psychology

Organizational unit: Institute of Psychology The list contains courses offered for the chosen faculty and its subfaculties.
select another related course groups Click related course groups to display groups of courses by this faculty (ex. obligatory courses for 1st grade students).
Filters
Please log in to gain access to additional options

Precisely - show only these courses which are related to such open registration which allows you to register for the course.

Additionally, courses which you are already registered for (or applied for registration) are also included.

If you want to change these settings permanently
edit your preferences in the My USOSweb menu.
Key
If course is offered then a registration cart will be displayed.
unavailable (log in!) - you are not logged in
unavailable - currently you are not allowed to register
register - you are allowed to register
unregister - you are allowed to unregister (or withdraw application)
applied - you applied for registration (and you cannot widrdraw this application)
registered - you are registered (and you cannot unregister)
Use one of the "i" icons below for additional information.

2023/24-Z - Winter semestr 2023/2024
2023/24-L - Summer semestr 2023/2024
(there could be semester, trimester or one-year classes)
Actions
2023/24-Z 2023/24-L
2.5-AGRESJA n/a
Classes
Summer semestr 2023/2024
  • Lecture - 15 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2.5-AGRESJA-Z n/a
Classes
Summer semestr 2023/2024
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2.5.E-WAR009 n/a
Classes
Summer semestr 2023/2024
  • Seminar - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Problematyka zajęć:

1. Czym jest trening zastępowania agresji

2. Komponenty treningu zastępowania agresji i jego skuteczność

3. Trening kontroli złości studentów

4. Trening własny studentów w zakresie umiejętności społecznych

5. Trening wnioskowania moralnego studentów

6. Podsumowanie i wystawienie ocen

Course page
2.5-ANALIZA n/a
Classes
Summer semestr 2023/2024
  • Seminar - 15 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2.5-ANALIZA-Z n/a
Classes
Summer semestr 2023/2024
  • Seminar - 9 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2.5-ANALIZA-PK n/a
Classes
Winter semestr 2023/2024
  • Seminar - 15 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2.5-ANALIZA-PK-Z n/a
Classes
Winter semestr 2023/2024
  • Seminar - 9 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2.5-BADANIA-RYN n/a
Classes
Winter semestr 2023/2024
  • Seminar - 15 hours
  • Lecture - 15 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Treści realizowanych podczas zajęć, przy czym uwzględnia się podział na poszczególne formy zajęć

A. Problematyka wykładu:

1. Badania ilościowe: metody

2. Badania jakościowe: metody

3. Badania w Polsce, rynek, firmy, klienci; gdzie szukać pracy

4. Badania implicte: ET, EEG, Eksperyment

5. Badania reklam

B. Problematyka ćw.:

1. Case studies dotyczące

a. – potrzeby prowadzenia badań

b. – Etyki Badań rynku i opinii

c. – Interpretowania i tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych

d. – Interpretowania danych z badań jakościowych

e. – Interpretowania danych uzyskanych z nowych technik badawczych (np. eye-tracking)

2. Narzędzia do badań ilościowych

3. Narzędzia i metody badań jakościowych

Course page
2.5-BADANIA-RYN-Z n/a
Classes
Winter semestr 2023/2024
  • Seminar - 9 hours
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Treści realizowanych podczas zajęć, przy czym uwzględnia się podział na poszczególne formy zajęć

A. Problematyka wykładu:

1. Badania ilościowe: metody

2. Badania jakościowe: metody

3. Badania w Polsce, rynek, firmy, klienci; gdzie szukać pracy

4. Badania implicte: ET, EEG, Eksperyment

5. Badania reklam

B. Problematyka ćw.:

1. Case studies dotyczące

a. – potrzeby prowadzenia badań

b. – Etyki Badań rynku i opinii

c. – Interpretowania i tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych

d. – Interpretowania danych z badań jakościowych

e. – Interpretowania danych uzyskanych z nowych technik badawczych (np. eye-tracking)

2. Narzędzia do badań ilościowych

3. Narzędzia i metody badań jakościowych

Course page
2.5-BHP n/a
Classes
Winter semestr 2023/2024
  • Lecture - 4 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0-www6-1 (2024-04-02)