Oferta przedmiotowa jednostki Instytut Psychologii
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23-Z - Semestr zimowy 2022/2023 2022/23-L - Semestr letni 2022/2023 2023/24-Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023/24-L - Semestr letni 2023/2024 2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23-Z | 2022/23-L | 2023/24-Z | 2023/24-L | 2024/25-Z | 2024/25-L | |||||
2.5-KZK017 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-KZK017-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-AGRESJA | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-AGRESJA-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5.E-WAR009 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Problematyka zajęć: 1. Czym jest trening zastępowania agresji 2. Komponenty treningu zastępowania agresji i jego skuteczność 3. Trening kontroli złości studentów 4. Trening własny studentów w zakresie umiejętności społecznych 5. Trening wnioskowania moralnego studentów 6. Podsumowanie i wystawienie ocen |
|
|||
2.5-ANALIZA | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-ANALIZA-Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-ANALIZA-PK | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-ANALIZA-PK-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-BADANIA-RYN | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Treści realizowanych podczas zajęć, przy czym uwzględnia się podział na poszczególne formy zajęć A. Problematyka wykładu: 1. Badania ilościowe: metody 2. Badania jakościowe: metody 3. Badania w Polsce, rynek, firmy, klienci; gdzie szukać pracy 4. Badania implicte: ET, EEG, Eksperyment 5. Badania reklam B. Problematyka ćw.: 1. Case studies dotyczące a. – potrzeby prowadzenia badań b. – Etyki Badań rynku i opinii c. – Interpretowania i tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych d. – Interpretowania danych z badań jakościowych e. – Interpretowania danych uzyskanych z nowych technik badawczych (np. eye-tracking) 2. Narzędzia do badań ilościowych 3. Narzędzia i metody badań jakościowych |
|
|||||
2.5-BADANIA-RYN-Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Treści realizowanych podczas zajęć, przy czym uwzględnia się podział na poszczególne formy zajęć A. Problematyka wykładu: 1. Badania ilościowe: metody 2. Badania jakościowe: metody 3. Badania w Polsce, rynek, firmy, klienci; gdzie szukać pracy 4. Badania implicte: ET, EEG, Eksperyment 5. Badania reklam B. Problematyka ćw.: 1. Case studies dotyczące a. – potrzeby prowadzenia badań b. – Etyki Badań rynku i opinii c. – Interpretowania i tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych d. – Interpretowania danych z badań jakościowych e. – Interpretowania danych uzyskanych z nowych technik badawczych (np. eye-tracking) 2. Narzędzia do badań ilościowych 3. Narzędzia i metody badań jakościowych |
|
||||
2.5-BHP | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-WFAK12-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5.E-KZK011-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5.E-KZK017 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5.E-KZK019 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5.E-KZK019-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-DIAGSZKOL | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem jest rozwinięcie umiejętności zastosowania badań naukowych i przeglądu literatury w procesie diagnozy potrzeb szkoleniowych różnych grup społecznych / pracowników / organizacji. W ramach przedmiotu studenci będą mieli szansę wykonać własną diagnozę potrzeb w oparciu o problem społeczny / organizację i wykonać całościowy proces pracy nad projektem, co będzie podległo ocenie prowadzącego. |
|
|||||
2.5-DIAGSZKOL-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-DIAGDOR | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest teoretycznym i praktycznym aspektom diagnozy psychologicznej człowieka dorosłego. Studenci posiądą wiedzę na temat metodologii i metodyki diagnozy, rodzaju i zastosowania poszczególnych narzędzi psychologicznych, szczególnie testów inteligencji, postaw, stanów afektywnych i osobowości. |
|
|||||
2.5-DIAGDOR-L-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: • nabycie podstawowej wiedzy teoretycznej z zakresu diagnozy psychologicznej człowieka dorosłego; • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce wybranych metod diagnozy psychologicznej; • umiejętność interpretacji uzyskanych wyników. |
|
|||
2.5-DIAGDOR-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest teoretycznym i praktycznym aspektom diagnozy psychologicznej człowieka dorosłego. Studenci posiądą wiedzę na temat metodologii i metodyki diagnozy, rodzaju i zastosowania poszczególnych narzędzi psychologicznych, szczególnie testów inteligencji, postaw, stanów afektywnych i osobowości. |
|
|||||
2.5-DIAGDZ | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie ze specyfiką psychologicznej diagnozy klinicznej dziecka, w tym ze sposobami ujmowania procesu diagnozowania w psychologii dziecka i rodzajami diagnoz oraz podstawowymi założeniami studium przypadku. |
|
|||||
2.5-DIAGDZ-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu:: - w zakresie wiedzy zapoznanie studenta z podstawową wiedzą z zakresu diagnozy psychologicznej dziecka - w zakresie umiejętności ukształtowanie u studenta umiejętności praktycznego zastosowania wybranych metod diagnozy psychologicznej dzieci i interpretacji uzyskiwanych wyników w świetle wiedzy z zakresu diagnozy psychologicznej - w zakresie kompetencji kształtowanie gotowości w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań badawczych w zakresie diagnozy psychologicznej dziecka; rozwijanie zaangażowania we współpracę; kształtowanie świadomości w zakresie zasad etyki zawodowej w procesie diagnostycznym |
|
|||||
2.5-DIAGPR | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Żeby wdrożyć adekwatnie i efektywnie strategię rozwoju należy przygotować do tego całą organizację. Pierwszym krokiem jest diagnoza organizacji, która odbywa się na kilku obszarach – m.in.: 1. analiza obecnej strategii i celów operacyjnych 2. review kadr – struktura oraz potencjał zespołu 3. mapowanie procesów organizacyjnych 4. analiza otoczenia konkurencyjnego 5. audyt marketingu i sprzedaży 6. analiza portfolio produktowego 7. diagnoza kultury organizacyjnej Jednocześnie wstępny wywiad z kluczowymi menedżerami pokazuje całe spektrum koniecznej analizy i pozwala zaprojektować szytą na miarę diagnozę organizacji. |
|
|||||
2.5-DIAGPR-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-KZK025 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podczas zajęć studenci zapoznają się z uchem Dialogu Motywującego, technikami stosowanymi w jego ramach oraz nabędą wiedzę dotycząca obszarów, w których praca za pomocą DM daje najlepsze efekty. |
|
||||
2.5-KZK025-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-DORADZ-BIZ | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: -Nabycie wiedzy w zakresie podstawowych metod coachingowych pracy z klientem indywidualnie -Nabycie kompetencji i umiejętności prowadzenia sesji coachingowych w oparciu o wybrane metody -Znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce prowadzenia rozmowy w oparciu o parafrazę, klaryfika-cję, pytania pogłębiające, pytania otwarte |
|
|||||
2.5-DORADZ-BIZ-Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: -Nabycie wiedzy w zakresie podstawowych metod coachingowych pracy z klientem indywidualnie -Nabycie kompetencji i umiejętności prowadzenia sesji coachingowych w oparciu o wybrane metody -Znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce prowadzenia rozmowy w oparciu o parafrazę, klaryfika-cję, pytania pogłębiające, pytania otwarte |
|
||||
2.5-FAK253-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-ETYKA-BIZ | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu:: - w zakresie wiedzy: dostarczenie zaawansowanej wiedzy dotyczącej aktualnych problemów etycznych występujących w biznesie i jego otoczeniu - w zakresie wiedzy: poznanie filozoficznych podstaw etyki życia gospodarczego - w zakresie wiedzy: poznanie historycznych uwarunkowań etycznych regulacji życia gospodarczego, - w zakresie umiejętności: ukształtowanie umiejętności samodzielnego analizowania problemów etycznych w pracy psychologa w środowisku biznesu - w zakresie umiejętności: ukształtowanie i udoskonalenie umiejętności czytania i krytycznej analizy raportów dot. społecznej odpowiedzialności biznesu - w zakresie umiejętności: ukształtowanie umiejętności krytycznej analiz praktyk z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu - w zakresie umiejętności: ukształtowanie umiejętności wyboru dobrych praktyk z obszaru CSR - w zakresie kompetencji: uwrażliwienie na etyczną stronę działalności biznesowej i odpowiedzialność z tego wynikającą. |
|
|||||
2.5-ETYKA-BIZ-Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu:: - w zakresie wiedzy: dostarczenie zaawansowanej wiedzy dotyczącej aktualnych problemów etycznych występujących w biznesie i jego otoczeniu - w zakresie wiedzy: poznanie filozoficznych podstaw etyki życia gospodarczego - w zakresie wiedzy: poznanie historycznych uwarunkowań etycznych regulacji życia gospodarczego, - w zakresie umiejętności: ukształtowanie umiejętności samodzielnego analizowania problemów etycznych w pracy psychologa w środowisku biznesu - w zakresie umiejętności: ukształtowanie i udoskonalenie umiejętności czytania i krytycznej analizy raportów dot. społecznej odpowiedzialności biznesu - w zakresie umiejętności: ukształtowanie umiejętności krytycznej analiz praktyk z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu - w zakresie umiejętności: ukształtowanie umiejętności wyboru dobrych praktyk z obszaru CSR - w zakresie kompetencji: uwrażliwienie na etyczną stronę działalności biznesowej i odpowiedzialność z tego wynikającą. |
|
||||
2.5-ETYKA | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: - w zakresie wiedzy (Dostarczenie zaawansowanej wiedzy dotyczącej aktualnych problemów etycznych występujących w pracy psychologa oraz umocowania prawnego zawodu psychologa) - w zakresie umiejętności (ukształtowanie umiejętności samodzielnego analizowania problemów etycznych w pracy psychologa) - w zakresie kompetencji (uwrażliwienie na etyczną stronę pracy psychologa i odpowiedzialność z tego wynikającą) |
|
|||||
2.5-ETYKA-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: - w zakresie wiedzy (Dostarczenie zaawansowanej wiedzy dotyczącej aktualnych problemów etycznych występujących w pracy psychologa oraz umocowania prawnego zawodu psychologa) - w zakresie umiejętności (ukształtowanie umiejętności samodzielnego analizowania problemów etycznych w pracy psychologa) - w zakresie kompetencji (uwrażliwienie na etyczną stronę pracy psychologa i odpowiedzialność z tego wynikającą) |
|
|||||
2.5-LOGFIL | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
C 1 – Zapoznanie studentów z podstawami filozofii i ukazanie jej najważniejszych nurtów. Wprowadzenie w podstawowe zagadnienia filozofii, ukazanie historii niektórych wątków europejskiej myśli filozoficznej, zapoznanie ze stylami uprawiania filozofii oraz sposobami argumentacji filozoficznej. C 2 – Prezentacja swoistość myślenia filozoficznego w odniesieniu do innych dziedzin myśli i kultury ludzkiej. Ukazanie aktualności zagadnień filozoficznych, znaczenia filozofii dla cywilizacji europejskiej i jej roli w życiu jednostek. C 3 – Ukazanie filozoficznych podstaw zagadnień moralnych oraz psychologii. Zapoznanie z różnymi nurtami antropologii filozoficznej jako podstawy humanistyki. Podstawy logiki, argumentacji, zasad defi-niowania. |
|
|||||
2.5-LOGFIL-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
C 1 – Zapoznanie studentów z podstawami filozofii i ukazanie jej najważniejszych nurtów. Wprowadzenie w podstawowe zagadnienia filozofii, ukazanie historii niektórych wątków europejskiej myśli filozoficznej, zapoznanie ze stylami uprawiania filozofii oraz sposobami argumentacji filozoficznej. C 2 – Prezentacja swoistość myślenia filozoficznego w odniesieniu do innych dziedzin myśli i kultury ludzkiej. Ukazanie aktualności zagadnień filozoficznych, znaczenia filozofii dla cywilizacji europejskiej i jej roli w życiu jednostek. C 3 – Ukazanie filozoficznych podstaw zagadnień moralnych oraz psychologii. Zapoznanie z różnymi nurtami antropologii filozoficznej jako podstawy humanistyki. Podstawy logiki, argumentacji, zasad definiowania. |
|
|||||
2.5.E-PROCES | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu:: - w zakresie wiedzy: dostarczenie wiedzy z zakresu funkcjonowanie grupy jak i zagadnień dotyczących grupy jako źródła tożsamości społecznej, oraz wynikających z tego problemów. - w zakresie umiejętności: ukształtowane umiejętności obserwacji podstawowych mechanizmów wpływu grupy na funkcjonowanie jednostki oraz grupy, - w zakresie kompetencji: uwrażliwienie na zachowania grupy jako mechanizmu oddziaływania, który jest czymś więcej niż tylko relacjami między tworzącymi ją jednostkami. |
|
|||
2.5.E-PROCES-C | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Subject Objectives:: - in terms of knowledge: providing knowledge about the functioning of the group and issues related to the group as a source social identity, and the resulting problems. - in terms of skills: developed skills in observing the basic mechanisms of group influence functioning of the individual and group, - in terms of competences: sensitization to group behavior as a mechanism of influence, which is something more than only the relations between the units that constitute it. |
|
|||
2.5-GRPROCES | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest trening umiejętności efektywnej pracy z grupą. Poznanie procesów grupowych, mających wpływ na efektywność przywództwa, procesów uczenia i nabywania umiejętności a także trening umiejętności psychospołecznych, zdobywanie wiedzy o sobie w relacjach z grupą. |
|
|||||
2.5-GRPROCES-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest trening umiejętności efektywnej pracy z grupą. Poznanie procesów grupowych, mających wpływ na efektywność przywództwa, procesów uczenia i nabywania umiejętności a także trening umiejętności psychospołecznych, zdobywanie wiedzy o sobie w relacjach z grupą. |
|
|||||
2.5.E-PSROZNIC | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: - w zakresie wiedzy zapoznanie studenta z wybranymi teoriami temperamentu, cech osobowości oraz zdolności oraz wybrany-mi metodami ich pomiaru - w zakresie umiejętności : posiada umiejętność przeprowadzenia diagnozy różnic indywidualnych (określonych cech temperamentu/osobowości/zdolności) wybranym narzędziem badawczym; potrafi wybrać narzędzie, przeprowadzić badanie, obliczyć wyniki i zinterpretować ich znaczenie w świetle wiedzy teoretycznej oraz danych z wywiadu z osobą badaną - w zakresie kompetencji : wykazuje gotowość w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań badawczych w zakresie diagnozy różnic indywidualnych; angażuje się we współpracę i potrafi wykazać zaangażowanie w realizowanie takich badań psychologicznych; wykazuje świadomość w zakresie zasad etyki zawodowej w procesie diagnostycznym |
|
|||
2.5-ROZWOJ-IND | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy w zakresie zastosowania treningu interpersonalnego w pomocy psychologicznej, głównie w kontekście psychologii biznesu. Uczestnictwo w zajęciach pomaga rozwijać umiejętności pracy w grupie oraz konstruować informacje zwrotne w oparciu o techniki pracy na własnych zasobach. |
|
|||||
2.5-ROZWOJ-IND-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy w zakresie zastosowania treningu interpersonalnego w pomocy psychologicznej, głównie w kontekście psychologii biznesu. Uczestnictwo w zajęciach pomaga rozwijać umiejętności pracy w grupie oraz konstruować informacje zwrotne w oparciu o techniki pracy na własnych zasobach. |
|
|||||
2.5.E-KOMUN | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The main aim of this class is to practice basic communication skills needed in everyday life, during studies and in professional life. |
|
|||||
2.5.E-PODSTEMP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG1Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Semestr zimowy 2023/2024
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG2Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Semestr letni 2023/2024
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG3Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG4 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Semestr letni 2023/2024
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG4Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG1Z-B1p | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG2-B1p | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-JANG2Z-B1p | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-JANG1Z-B2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG2-B2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs poświęcony jest doskonaleniu sprawności zintegrowanych w języku angielskim na poziomie B2. |
|
||||
2.5-JANG2Z-B2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG3-B2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG3Z-B2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG4-B2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG4Z-B2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG1Z-C1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG2-C1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: Kurs ma na celu podniesienie znajomości ogólnego języka do poziomu B2P/C1 a także wykształcenie umiejętności korzystania z tekstów psychologicznych w języku angielskim, konstruowanie wypowiedzi ustnych i pisemnych dotyczących wybranych zagadnień psychologicznych, w2 zakresie kompetencji społecznych ukształtowanie postawy tolerancji i współpracy. |
|
||||
2.5-JANG2Z-C1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG3-C1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: Kurs ma na celu podniesienie znajomości ogólnego języka do poziomu B2P/C1 a także wykształcenie umiejętności korzystania z tekstów psychologicznych w języku angielskim, konstruowanie wypowiedzi ustnych i pisemnych dotyczących wybranych zagadnień psychologicznych, w2 zakresie kompetencji społecznych ukształtowanie postawy tolerancji i współpracy. |
|
|||||
2.5-JANG3Z-C1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-JANG4-C1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: Kurs ma na celu podniesienie znajomości ogólnego języka do poziomu B2P/C1 a także wykształcenie umiejętności korzystania z tekstów psychologicznych w języku angielskim, konstruowanie wypowiedzi ustnych i pisemnych dotyczących wybranych zagadnień psychologicznych, w2 zakresie kompetencji społecznych ukształtowanie postawy tolerancji i współpracy. |
|
||||
2.5-JANG4Z-C1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-JANG9-B2p | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-KARIERA | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-KARIERA-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-KOMUN | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest ćwiczenie podstawowych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych zarówno w codziennym życiu, jak i podczas studiów i w pracy psychologa. |
|
|||||
2.5-KOMUN-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest ćwiczenie podstawowych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych zarówno w codziennym życiu, jak i podczas studiów i w pracy psychologa. |
|
|||||
2.5-KOMUN-KUL | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym problemem badawczym wokół którego koncentrują się treści wykładu jest zagadnienie klimatu organizacyjnego, metody jego operacjonalizacji oraz poszukiwanie związków między klimatem organizacyjnym a wybranymi składnikami jakości pracy i samopoczucia pracowników. |
|
|||||
2.5-KOMUN-KUL-Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-KONFLIKT | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-KONFLIKT-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
A. Problematyka wykładu: 1. Rozumienie konfliktu, konflikty we współczesnym świecie 2. Elementy kooperacyjne i rywalizacyjne konfliktów 3. Procesy interpersonalne w konfliktach (sprawiedliwość i władza) 4. Konflikt międzygrupowy 5. Konflikt a kultura 6. Relacje konflikt – twórczość 7. Konflikt międzypłciowyó 8. Konflikt a władza 9. Konflikty polityczne 10. Nierówności jako podstawa konfliktów |
|
|||||
2.5-KONTEKST | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu:: − w zakresie wiedzy celem kursu jest gruntowne poznanie istoty i metod pomocy psychologicznej, dostarczenie wiedzy z zakresu rodzajów pomocy psychologicznej, czynników warunkujących profesjonalną pomoc psychologiczną − w zakresie umiejętności wykształcenie umiejetności korzystania z technik pomocy psychologicznej, adekwatnego wyboru danej strategii pomocy psychologicznej do danej sytuacji kryzysowej, pracy z podstawowymi mechanizmami oporu do zmian funkcjonalnych − w zakresie kompetencji uwrażliwienie na złożoność i wieloaspektowość kontaktu terapeutycznego, uswiadomienie konieczności niesienia pomocy w sposób poprawny etycznie i profesjonalny, uwrażliwienie na budowanie relacji terapeutycznej |
|
|||||
2.5-KONTEKST-Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z różnorodnymi metodami pracy psychologa w obszarze pomocy psychologicznej. Dyskutowane są praca indywidualna, grupowa oraz zagadnienia powiązane z superwizją. |
|
||||
2.5-KZK007 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia będą przeglądem podstawowych teorii i wyników badań empirycznych na temat źródeł i efektów dobrostanu psychicznego. Centralnym zagadnieniem rozstrzyganym w trakcie zajęć będzie kwestia możliwości podnoszenia dobrostanu psychicznego. Duża część uwagi będzie poświęcona koncepcji szczęścia wywodzącej się z pogranicza nurtu eudajmonistycznego i hedonistycznego, które w połączaniu tworzą kompleksowy obraz ludzkiego szczęścia, gdzie satysfakcja i pozytywne afekty uzupełniane są przez wartościowe cele i aktywność. |
|
|||
2.5-KZK029 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-KZK029-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-KZK011 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach kursu studenci zdobędą ogólną wiedzę na temat postrzegania zaburzeń na przestrzeni dziejów i roli kontekstu kulturowego w ich diagnozowaniu. Omówione zostaną kluczowe pojęcia charakterystyczne dla psychologii zaburzeń w ujęciu kulturowym i historycznym. |
|
|||
2.5-KZK031 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-KZK031-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-KZK026-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-KZK032-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-JANG-LEK | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2.5-KZK022 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-KZK022-Z | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-MARKET-REK | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2.5-MARKET-REK-Z | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Treści programowe wykładu: 1. Wprowadzenie do tematyki reklamy 2. Marketing mix i inne modele ekonomiczne 3. Procesy poznawcze w reklamie 4. Motywacja i stany afektywne w reklamie 5. Człowiek w reklamie 6. Złożoność zachowań i decyzji konsumenckich 7. Badania reklamy Treści programowe ćwiczeń: 1. Marketing, wprowadzenie do terminologii i psychologii marketingu. 2. Reklama i kampania reklamowa, kanały docierania do potencjalnych konsumentów. 3. Procesy poznawcze w reklamie i marketingu, rola emocji i motywacji. 4. Humor w reklamie, jak sprawić aby reklama została zapamiętana. 5. Jak sprzedawać wartości zamiast produktów. 6. Badania rynku i określanie skuteczności kampanii reklamowej. 7. Na czym polega układanie kampanii reklamowej. |
|
||||
2.5.E-KZK001 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu wykształcenie następujących cech: (1) w zakresie wiedzy - dostarczenie wiedzy z zakresu zdrowia psychicznego w kontekście radzenia sobie ze stresem, (2) w zakresie umiejętności - ukształtowanie umiejętności rozumienia zdrowia psychicznego w kontekście radzenia sobie ze stresem w sferze indywidualnej i społecznej, (3) w zakresie kompetencji - uwrażliwienie na ważność procesów radzenia sobie ze stresem dla zdrowia psychicznego. |
|
||||
2.5.E-KZK001-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-METBAD-KO | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma pogłębić wiedzę studenta z zakresu metodologii badań psychologicznych oraz dostarczyć mu umiejętności niezbędnych do zaplanowania i przeprowadzenia badań empirycznych. |
|
|||
2.5-METBAD-KO-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2.5-METBAD-TH | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma zapoznać studenta z prowadzeniem badań empirycznych z zakresu psychologii na podstawowym poziomie, oraz zapewnić kompetencję i wiedzę do prawidłowego zaplanowania i przeprowadzenia badania. |
|
|||
2.5-METBAD-TH-Z | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest nabycie przez studentów umiejętności zaprojektowania i przeprowadzenia badania empirycznego, zgodnie ze standardami metodologicznymi i etycznymi obowiązującymi w psychologii. |
|
|||
2.5-METBAD-TD | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma dostarczyć studentom wiedzy i umiejętności do samodzielnego zaplanowania poprawnego metodologicznie badania empirycznego, odpowiedniego wykorzystania metod ilościowych do wyciągania wniosków i weryfikowania hipotez badawczych. |
|
|||