Harmonogram I roku Ekonomii- studia stacjonarne II' sem. zimowy (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023/24-Z - Semestr zimowy 2023/2024 2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023/24-Z | 2024/25-Z | |||||
4.B.48.2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nabycie przez studenta umiejętności rozwiązywania problemów decyzyjnych w oparciu o metody stosowane przez ekonomistów. |
|
||||
4.B.93 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Prezentacja istoty gospodarowania kapitałem ludzkim, złożoności tego procesu w zakresie poszczególnych obszarów funkcjonalnych. Wykazanie roli gospodarowania kapitałem ludzkim w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, zrozumienie istoty i prawidłowości zachowań organizacyjnych, ich uwarunkowań oraz wpływu na funkcjonowanie organizacji. Rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji (kapitał intelektualny: jego elementy, rozwój, wartościowanie, modele diagnozy). |
|
||||
4.B.100 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
ZAZNAJOMIENIE STUDENTA Z PROBLEMATYKĄ HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ |
|
||||
4.B.129 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
C1. Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zawansowanymi teoriami i modelami makroekonomicznymi. C2. Celem zajęć jest także wykształcenie wśród studentów umiejętności interpretowania wpływu poszczególnych czynników ekonomicznych na gospodarkę w ujęciu modelowym, jak również umiejętności wiązania informacji płynących z modeli makroekonomicznych ze współczesnymi problemami gospodarczymi. |
|
||||
4.B.237 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie się przez studentów z podstawowymi koncepcjami i regulacjami prawa gospodarczego. |
|
||||
0103-4-PB |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1. Zapoznanie z regulaminem udostępniania zbiorów i prowadzenia działalności informacyjnej przez Bibliotekę Główną i biblioteki specjalistyczne Uniwersytetu Opolskiego. Poznanie funkcji katalogów Aleph, Primo oraz zapoznanie ze sposobami wyszukiwania informacji w katalogach. 2. Zapoznanie z bazami danych udostępnianymi przez Bibliotekę oraz ogólnodostępnymi poprzez WWW. Zapoznanie ze sposobami wyszukiwania informacji w elektronicznych bazach danych i bibliografiach. |
|
||||
4.B.811 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
(w) Rynek kapitałowy akty prawne, architektura rynku i normy etyczne, Instytucje obrotu papierami wartościowymi w Polsce i na świecie, Rynek kapitałowy i jego instrumenty bazowe, Derywaty finansowe, Monetarne i niemonetarne instytucje finansowe w Polsce i ma świecie, Nadzór i regulacja na rynku finansowym (ćw) Istota i wycena akcji, Istota i wycena obligacji, Istota i wycena kontraktów forward, Istota i wycena kontraktów futures, Istota i wycena opcji, |
|
||||
0105-4-BHP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
4.B.373 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z pojęciami z wnioskowania statystycznego oraz metodami badania prawidłowości zachodzących w procesach masowych; ukształtowanie u studentów praktycznej umiejętności wykorzystywania programu Excel do przetwarzania danych statystycznych i interpretowania uzyskanych wyników; kształtowanie u studentów kreatywności przy pozyskiwaniu danych statystycznych ze źródeł internetowych na potrzeby prowadzenia innowacyjnych analiz społeczno-gospodarczych |
|
||||