Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Harmonogram III roku Zarządzania - studia stacjonarne I' semestr letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)

Jednostka: Wydział Ekonomiczny Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Harmonogram III roku Zarządzania - studia stacjonarne I' semestr letni
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2022/23-L - Semestr letni 2022/2023
2023/24-L - Semestr letni 2023/2024
2024/25-L - Semestr letni 2024/2025
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2022/23-L 2023/24-L 2024/25-L
4.B.4
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykłady zapoznanie z teoretycznymi podstawami prowadzenia analizy ekonomiczno-finansowej. Ćwiczenia praktyczne zastosowanie metod i narzędzi analizy ekonomiczno-finansowej w praktyce, rozwiązywanie zadań

Strona przedmiotu
4.B.117.2
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawami teoretycznymi i przykładami empirycznymi w zakresie kultury organizacyjnej i przygotowanie do analizy i diagnostyki uwarunkowań kulturowych.

Strona przedmiotu
4.B.500.Z.ANG.S brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
4.B.500.Z.NIE.S brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem kursu jest praktyczne pogłębienie kompetencji językowej (w szczególności leksykalnej) i komunikacyjnej w zakresie kilku obszarów tematycznych, z którymi studenci mogą mieć do czynienia w życiu akademickim (np. podczas wyjazdów zagranicznych) oraz zawodowym (po podjęciu pracy).

Strona przedmiotu
4.B.136.2
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów ze specyfiką działań marketingowych w sektorze handlu usług. Student będzie przygotowany do marketingowego myślenia i działania w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, będzie znał metody, instrumenty współtworzące instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu w tych przedsiębiorstwach. To także marketing treści i rola jaką odgrywa w e-commerce i Social mediach .

Strona przedmiotu
4.B.999
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/2025
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
4.B.998 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przekazanie wiadomości na temat podstawowych wymiarów interpersonalnych decydujących o przebiegu i rezultacie negocjacji; kształtowanie umiejętności oceny sytuacji negocjacyjnej oraz stosowania odpowiednich strategii i taktyk negocjacyjnych w zależności od celów, jakie zostały przyjęte w fazie przygotowania negocjacji.

Strona przedmiotu
4.B.207
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/2025
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot obejmuje podstawy wiedzy o prawie pracy, w tym przede wszystkim o cechach charakterystycznych zatrudnienia pracowniczego w kontekście cywilnoprawnych umów o zatrudnienie. W zasadniczej części omawiane są zasady nawiązywania stosunku pracy oraz związane z tym obowiązki pracodawcy a także sposoby rozwiązania stosunku pracy. Przedmiot obejmuje także krótką prezentację podstaw innych elementów prawa pracy, w szczególności czasu pracy, wynagrodzeń i zagadnień urlopowych.

Strona przedmiotu
4.B.950.2.ZM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Seminarium dyplomowe - 30 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Seminarium dyplomowe - 30 godzin
Semestr letni 2024/2025
  • Seminarium dyplomowe - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do napisania i obrony pracy dyplomowej na kierunku zarządzanie

Strona przedmiotu
4.B.329
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/2024
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/2025
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Cel przedmiotu

1. Poznanie i zrozumienie istoty i struktury kategorii konkurencyjności, a także podstawowych form oraz rodzajów konkurencyjności

2. Poznanie komponentów konkurencyjności: przewagi konkurencyjnej, instrumentów konkurowania, pozycji konkurencyjnej

3. Poznanie metod i sposobów identyfikacji podstawowych form oraz rodzajów konkurencyjności

4.Poznanie i zrozumienie istoty strategii marketingowych oraz ich miejsca i roli w systemie strategii przedsiębiorstwa

5.Poznanie metod i sposobów zastosowania strategii marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem

6.Poznanie podstawowych rodzajów strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Strona przedmiotu
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-www5-8 (2024-11-08)