Harmonogram III roku Zarządzania - studia stacjonarne I' semestr letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23-L - Semestr letni 2022/2023 2023/24-L - Semestr letni 2023/2024 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23-L | 2023/24-L | 2024/25-L | |||||
4.B.4 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykłady zapoznanie z teoretycznymi podstawami prowadzenia analizy ekonomiczno-finansowej. Ćwiczenia praktyczne zastosowanie metod i narzędzi analizy ekonomiczno-finansowej w praktyce, rozwiązywanie zadań |
|
|||||
4.B.117.2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawami teoretycznymi i przykładami empirycznymi w zakresie kultury organizacyjnej i przygotowanie do analizy i diagnostyki uwarunkowań kulturowych. |
|
|||||
4.B.500.Z.ANG.S | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
4.B.500.Z.NIE.S | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kursu jest praktyczne pogłębienie kompetencji językowej (w szczególności leksykalnej) i komunikacyjnej w zakresie kilku obszarów tematycznych, z którymi studenci mogą mieć do czynienia w życiu akademickim (np. podczas wyjazdów zagranicznych) oraz zawodowym (po podjęciu pracy). |
|
|||
4.B.136.2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów ze specyfiką działań marketingowych w sektorze handlu usług. Student będzie przygotowany do marketingowego myślenia i działania w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, będzie znał metody, instrumenty współtworzące instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu w tych przedsiębiorstwach. To także marketing treści i rola jaką odgrywa w e-commerce i Social mediach . |
|
|||||
4.B.999 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
4.B.998 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przekazanie wiadomości na temat podstawowych wymiarów interpersonalnych decydujących o przebiegu i rezultacie negocjacji; kształtowanie umiejętności oceny sytuacji negocjacyjnej oraz stosowania odpowiednich strategii i taktyk negocjacyjnych w zależności od celów, jakie zostały przyjęte w fazie przygotowania negocjacji. |
|
||||
4.B.207 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje podstawy wiedzy o prawie pracy, w tym przede wszystkim o cechach charakterystycznych zatrudnienia pracowniczego w kontekście cywilnoprawnych umów o zatrudnienie. W zasadniczej części omawiane są zasady nawiązywania stosunku pracy oraz związane z tym obowiązki pracodawcy a także sposoby rozwiązania stosunku pracy. Przedmiot obejmuje także krótką prezentację podstaw innych elementów prawa pracy, w szczególności czasu pracy, wynagrodzeń i zagadnień urlopowych. |
|
|||||
4.B.950.2.ZM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do napisania i obrony pracy dyplomowej na kierunku zarządzanie |
|
|||||
4.B.329 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel przedmiotu 1. Poznanie i zrozumienie istoty i struktury kategorii konkurencyjności, a także podstawowych form oraz rodzajów konkurencyjności 2. Poznanie komponentów konkurencyjności: przewagi konkurencyjnej, instrumentów konkurowania, pozycji konkurencyjnej 3. Poznanie metod i sposobów identyfikacji podstawowych form oraz rodzajów konkurencyjności 4.Poznanie i zrozumienie istoty strategii marketingowych oraz ich miejsca i roli w systemie strategii przedsiębiorstwa 5.Poznanie metod i sposobów zastosowania strategii marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem 6.Poznanie podstawowych rodzajów strategii marketingowych przedsiębiorstwa |
|
|||||