Harmonogram III roku Zarządzania - studia stacjonarne I' semestr letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024/25-L | |||||
4.B.4 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykłady zapoznanie z teoretycznymi podstawami prowadzenia analizy ekonomiczno-finansowej. Ćwiczenia praktyczne zastosowanie metod i narzędzi analizy ekonomiczno-finansowej w praktyce, rozwiązywanie zadań |
|
||
4.B.117.2 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z podstawami teoretycznymi i przykładami empirycznymi w zakresie kultury organizacyjnej. Przygotowanie do analizy i diagnostyki uwarunkowań kulturowych. |
|
||
4.B.136.2 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów ze specyfiką działań marketingowych w sektorze handlu usług. Student będzie przygotowany do marketingowego myślenia i działania w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, będzie znał metody, instrumenty współtworzące instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu w tych przedsiębiorstwach. To także marketing treści i rola jaką odgrywa w e-commerce i Social mediach . |
|
||
4.B.999 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4.B.207 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje podstawy wiedzy o prawie pracy, w tym przede wszystkim o cechach charakterystycznych zatrudnienia pracowniczego w kontekście cywilnoprawnych umów o zatrudnienie. W zasadniczej części omawiane są zasady nawiązywania stosunku pracy oraz związane z tym obowiązki pracodawcy a także sposoby rozwiązania stosunku pracy. Przedmiot obejmuje także krótką prezentację podstaw innych elementów prawa pracy, w szczególności czasu pracy, wynagrodzeń i zagadnień urlopowych. |
|
||
4.B.950.2.ZM |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do napisania i obrony pracy dyplomowej na kierunku zarządzanie |
|
||
4.B.329 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel przedmiotu 1. Poznanie i zrozumienie istoty i struktury kategorii konkurencyjności, a także podstawowych form oraz rodzajów konkurencyjności 2. Poznanie komponentów konkurencyjności: przewagi konkurencyjnej, instrumentów konkurowania, pozycji konkurencyjnej 3. Poznanie metod i sposobów identyfikacji podstawowych form oraz rodzajów konkurencyjności 4.Poznanie i zrozumienie istoty strategii marketingowych oraz ich miejsca i roli w systemie strategii przedsiębiorstwa 5.Poznanie metod i sposobów zastosowania strategii marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem 6.Poznanie podstawowych rodzajów strategii marketingowych przedsiębiorstwa |
|
||
4.B.160 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||