Harmonogram II roku Ekonomii IB- studia stacjonarne I' semestr letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23-Z - Semestr zimowy 2022/2023 2022/23-L - Semestr letni 2022/2023 2023/24-Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023/24-L - Semestr letni 2023/2024 2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23-Z | 2022/23-L | 2023/24-Z | 2023/24-L | 2024/25-Z | 2024/25-L | |||||
KZ-JO-S-01-07-000002 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Course objectives The aim of the course is to enhance students’ strong sides and to work on the improvement of the skills need-ed to function in life as a self-aware human being; to show and learn the ways of self-development; to learn how to act as an autonomous individual at the university and in life; to train the skills of coexisting in a larger group of people, even if we do not share their perspective; and learn to listen empathically to others. |
|
||||||||
4.17.E.621 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The course aims to convey knowledge in the field of business communication. This knowledge will enable the use of tools to participate in business and economic events using a wide range of business tools. |
|
|||
4.17.E.520 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
ZAZNAJOMIENIE STUDENTA Z PODSTAWAMI EKONOMIKI MEDIÓW |
|
|||
4.17.E.302 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
4.17.E.514 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The aim of the course is to acquire by the student the knowledge of various research methods used in economics and the ability to apply them to solving practical and theoretical problems, which are part of a broader own research of students |
|
||||
4.17.E.512 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During the course, students will have the opportunity to learn about the most important issues concerning the functioning of international institutions in the era of major international changes. |
|
|||
4.17.E.510 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poznanie i rozumienie istoty oraz mechanizmów funkcjonowania gospodarki na poziomie regionalnym. Identyfikacja głównych pojęć. Przedstawienie podstawowych definicji, koncepcji i narzędzi z zakresu polityki regionalnej wraz z przybliżeniem aktualnych problemów rozwoju społeczno-ekonomicznego regionów w Polsce i w UE. |
|
||||
4.17.E.659 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
4.17.E.649 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wprowadzenie do zagadnień związanych z wdrażaniem zrównoważonego rozwoju (i rozwoju regenerującego=regenerative development) w mieście oraz na szczeblu regionalnym oraz podstawowych zagadnień związanych z polityką ochrony środowiska; jej definiowania, planowania, dobierania odpowiednich instrumentów, wdrażania, monitorowania i ewaluacji. |
|
|||