Uniwersytet Opolski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Business English communication skills

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1.N3.EP.BE.3
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0232) Literatura i językoznawstwo (lingwistyka) Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Business English communication skills
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Studia niestacjonarne
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Poziom studiów:

studia pierwszego stopnia

Kierunek studiów:

English Philology

Semestr, w którym realizowany jest przedmiot:

semestr 3

Profil kształcenia:

studia niestacjonarne

profil akademicki

Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne
obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

Mieszany: realizowany zdalnie i w sali

Wymagania:

Business English elective module

Introduction to Business English

Fundamentals of economics

Nakład pracy studenta:

ECTS points in relation to student’s duties:

total number of ECTS: 3

0,5 ECTS: 15h classes (50% online/50% on university site)

1 ECTS: 25h preparing for classroom discussions

1 ECTS: 25h preparing for credit test

0,5 ECTS: 10 hrs of consultation with the course instructor

Skrócony opis:

Course description

This is a course designated to Business English Module. It gives students practice in Business English communication skills.

Pełny opis:

Course objectives

The aim of the course is to develop students' communication skills in the area of business English. Students are expected to learn new vocabulary, phrases and idiomatic expressions used in this particular area of the English language, with special emphasis on the clarity and effeciveness of daily communication, considering general aspects of business environment.

-----------------

Course content:

communication activities tackling upon business topics

---------------

Methods of instruction/ forms of classroom activity:

presentation, discussion, communication activities, role play, vocabulary excersises, individual work, group work, ICT tools/MSTeams

Literatura:

Reading list:

Cordell, Jane, Cambridge Business English Activities: Serious fun for Business English students, Cambridge University Press 2000

Lloyd Angela, Preier Anne, Business Communication Games, Oxford University Press 1996

Marcjanik Małgorzata (red.), Grzeczność nasza i obca, Warszawa 2005

Martin Jeanette S., Chaney Lillian H., Global Business Etiquette. A Guide to International Communication and Customs, Praeger 2012

Mawer Jenny, Business Games, LTP 2002

Efekty uczenia się:

Learning outcomes acc to PRK 2019

Knowledge

Student knows and understands

1. the English business language; knows the lexical-grammatical and stylistic rules of the English business language, and the rules of the selection of means for expressing specific types of information (m-W-1/P6S_WG)

Skills

Student can

2. search for, analyze, select and use specialised business texts utilizing various sources and methods, including online resources (m-U-1/P6S_UW)

3. use the English language at C1 level in writing and speaking with relative fluency, accuracy and communication efficiency in a wide range of business topics (m-U-2/P6S_UK)

Social competences

Student is ready to

4. specify the priorities for the implementation of their goals and tasks designated by others in the business context (m-K-1/P6S_KR)

5. shape their own views on the basis of the gained general and detailed knowledge regarding business topics (m-K-2/P6S_KK)

Metody i kryteria oceniania:

Forms of evaluation of learning outcomes

1. Active participation in classes - 40% of the final grade (outcomes 1,2,3,4,5)

2. Vocabulary tests - 30 % of the final grade (outcome 1,2,3,4)

3. Individual and group comprehension tests - 30% of the final grade (outcome 1,2,3,4,5)

Pass at 60 % of the final grade

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-29
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Małgorzata Adams-Tukiendorf, Zbigniew Pyż
Prowadzący grup: Zbigniew Pyż
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.
pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole https://uni.opole.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-www4-1 (2024-04-02)