Warsztaty czytania i pisania artykułów psychologicznych [2.5-WARART]
Semestr zimowy 2019/2020
Konwersatorium,
grupa nr 3
Przedmiot: | Warsztaty czytania i pisania artykułów psychologicznych [2.5-WARART] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2019/2020 [2019/20-Z]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Jakub Filipkowski |
Literatura: |
Liśkiewicz, T., Liśkiewicz, G. (2014). Wprowadzenie do efektywnego publikowania naukowego. Amber editing. Harasimczuk, J., & Cieciuch, J. (2012). Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA. Wydawnictwo Liberi Libri. |
Zakres tematów: |
1. Specyfika tekstów naukowych 2. IMRAD - struktura tekstu naukowego 3. Standardy edytorskie w czasopismach psychologicznych 4. Jak rozpoznać rzetelne czasopisma? 5. Przegląd literatury i abstrakt 6. Cechy dobrego artykułu naukowego 7. Podstawowe modele badawcze w psychologii |
Metody dydaktyczne: |
1. Karty pracy 2. Dyskusje 3. Praca grupowa 4. Prezentacje multimedialne 5. Przegląd artykułów naukowych |
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób zaliczenia: • Zaliczenie z oceną B. Formy zaliczenia: • Praca zaliczeniowa - przegląd literatury na wybrany temat • Aktywność na zajęciach • Obecność na zajęciach C. Podstawowe kryteria: • ocena dostateczna: jeśli student uzyska powyżej 60% punktów • ocena dobra: jeśli student uzyska powyżej 75% punktów • ocena bardzo dobra: jeśli student uzyska powyżej 90% punktów |
Uwagi: |
I psychologia dzienna |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Opolski.