Harmonogram I roku Ekonomii - studia stacjonarne I' semestr letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023/24-L - Semestr letni 2023/2024 2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023/24-L | 2024/25-Z | 2024/25-L | |||||
4.B.802 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów ze społeczno- ekonomicznymi przyczynami i skutkami zmian demograficznych. Zrozumienie przez Studentów wieloaspektowości kwestii populacyjnej |
|
||||
4.B.805 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
4.B.804 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
C1. Podstawowym celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania gospodarki, ekonomicznymi czynnikami i ograniczeniami rozwoju gospodarczego, problemami rozwoju społeczno-gospodarczego państwa oraz metodami ich przezwyciężania. C2. Celem zajęć jest także przedstawienie potwierdzonych empirycznie i naukowo zależności przyczynowo-skutkowych w zjawiskach zachodzących w gospodarce jako całości. |
|
||||
4.E.01 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z metodami organizacji i zarządzania wykorzystywanymi we współczesnych przedsiębiorstwach, przedstawienie podstawowych założeń oraz zasad, prezentacja metodyki rozwiązywania problemów zarządzania w organizacjach. |
|
||||
4.B.199.1 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poznanie przez studentów przestrzennego wymiaru gospodarki. Wskazanie powiązań pomiędzy ekonomicznymi, środowiskowymi i społeczno-kulturowymi uwarunkowaniami gospodarki człowieka w przestrzeni. Poznanie głównych koncepcji i modelów gospodarki przestrzennej, teorii renty gruntowej, konkurencji w użytkowaniu ziemi oraz sposobów użytkowania gruntów i przekształceń struktury przestrzennej miast. Wprowadzenie do zagadnienia gospodarowania przestrzenią oraz systemu planowania przestrzennego. |
|
||||
4.B.210.3 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z zakładaniem i prowadzeniem własnej działalności gospodarczej. |
|
|||
4.B.236 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem nauczania tego przedmiotu jest zapewnienie słuchaczowi możliwie pełnej znajomości problematyki prawnej o kluczowym znaczeniu dla osób zatrudnionych na kluczowych stanowiskach w gospodarce, czyli ekonomistów. Jest ona jedną z przesłanek podejmowania prawidłowych decyzji gospodarczych. Jednocześnie znajomość prawa stanowi punkt wyjścia dla kierowania się jego zasadami i jego poszanowania - ten zaś problem w stosunkach gospodarczych stale zyskuje na aktualności. |
|
||||
4.B.321.4 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami statystycznymi oraz metodami badania prawidłowości zachodzących w procesach masowych, ukształtowanie u studentów praktycznych umiejętności wykorzystywania arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programu STATISTICA do przetwarzania danych statystycznych i interpretowania uzyskanych wyników, kształtowanie u studentów kreatywności przy pozyskiwaniu danych statystycznych ze źródeł internetowych na potrzeby prowadzenia innowacyjnych analiz społeczno-gospodarczych |
|
||||