Harmonogram II roku Ekonomii IB- studia stacjonarne I' semestr letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024/25-L - Semestr letni 2024/2025 2025/26-Z - Semestr zimowy 2025/2026 2025/26-L - Semestr letni 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024/25-Z | 2024/25-L | 2025/26-Z | 2025/26-L | |||||
4.17.E.510 | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poznanie i rozumienie istoty oraz mechanizmów funkcjonowania gospodarki na poziomie regionalnym. Identyfikacja głównych pojęć. Przedstawienie podstawowych definicji, koncepcji i narzędzi z zakresu polityki regionalnej wraz z przybliżeniem aktualnych problemów rozwoju społeczno-ekonomicznego regionów w Polsce i w UE. |
|
||
4.17.E.512 | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2025/2026
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During the course, students will have the opportunity to learn about the most important issues concerning the functioning of international institutions in the era of major international changes. |
|
||
4.17.E.514 | brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nabycie przez studenta znajomości różnych metod badawczych wykorzystywanych w ekonomii oraz umiejętności ich zastosowania do rozwiązywania problemów praktycznych i teoretycznych, stanowiących element szerszych badań własnych studentów. |
|
||
KZ-JO-S-01-07-000002 |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Course objectives The aim of the course is to enhance students’ strong sides and to work on the improvement of the skills need-ed to function in life as a self-aware human being; to show and learn the ways of self-development; to learn how to act as an autonomous individual at the university and in life; to train the skills of coexisting in a larger group of people, even if we do not share their perspective; and learn to listen empathically to others. |
|
||