Harmonogram III roku Ekonomii IB- studia stacjonarne I' semestr zimowy (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Ekonomiczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024/25-Z - Semestr zimowy 2024/2025 2025/26-Z - Semestr zimowy 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024/25-Z | 2025/26-Z | |||||
4.17.E.596 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4.17.E.593 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie Studentów z mechanizmami i instrumentami oddziaływania podmiotów publicznych na gospodarkę. Przybliżenie problematyki funkcjonowania różnych systemów gospodarczych na świecie. |
|
||
4.17.E.595 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Familiarising students with the specifics of marketing in international markets and the basic market behaviour of companies operating globally. Learning about the factors, benefits and drawbacks of standardisation and adaptation strategies for marketing activities in international markets. Understanding of the specifics of marketing tools (product, price, distribution, promotion) and their strategies on the international market. |
|
||
4.17.E.599 |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z podstawowymi problemami rynku pracy i mechanizmami jego funkcjonowania. |
|
||
4.17.E.513 | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/2026
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During this course students will be able to know challenges and issues related to the management of multinational companies, to analize their strategies, to develop solutions to solve problems related to the strategic management, to understand and discuss theories relevant to understand the relationships between the strategy and the management multinational enterprises. The course is taught in English. It consists lectures and case-seminars. Active participation in teamwork as well as individual contribution are required. Various forms of activity are possible (presentations, discussions, management games, case study etc.). |
|
||